شناسهٔ خبر: 38656739 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

رئیس ‌پلیس راهور:

اعتبار معاینه فنی و گواهینامه‌های منقضی تا 15 اردیبهشت تمدید شد

رئیس‌ پلیس راهور ناجا گفت: رانندگان خودروهایی که معاینه فنی‌شان به اتمام رسیده یا اعتبار گواهینامه‌شان منقضی شده نیاز به تمدید تا ۱۵ اردیبهشت 99 ندارند.

صاحب‌خبر -




به گزارش پایگاه خبری پلیس راهور، سردار سید کمال هادیان‌فر در حاشیه بازدید از مرکز شماره‌گذاری میثم اظهار داشت: به منظور مبارزه با ویروس کرونا و عدم ازدحام در مراکز پلیس راهور، رانندگان خودرو‌هایی که معاینه فنی‌شان به اتمام رسیده یا اعتبار گواهینامه آنها منقضی شده است نیاز به تمدید تا ۱۵ اردیبهشت سال آینده ندارند و می‌توانند تردد کرده و جریمه هم نخواهند شد.
هادیان‌فر درخصوص آموزشگاه‌های رانندگی هم افزود: درخصوص آموزشگاه‌های رانندگی که ثبت‌نام در آنجا وجود دارد کلاس‌های آموزش را تعطیل کردیم و ابلاغ شده که آزمون آئین‌نامه در هیچ‌جا برگزار نشود و فقط آزمون عملی را اجرا خواهیم کرد.
وی ادامه داد: رانندگان برای ترخیص خودرو خود به ستادهای ترخیص مراجعه نکنند، چون از هفته آینده می‌توانند به دفاتر پلیس+10 مراجعه و نسبت به انجام این کار اقدام کنند.
رئیس ‌پلیس راهور با‌ اشاره به تعطیلی مراکز شماره‌گذاری گفت: این موضوع در گرو تصمیم‌گیری ستاد ملی مبارزه با کرونای هر استان است و اگر مراکز تعویض پلاک هر استانی تعطیل شد، مردم به مراکز استان‌های مجاور مراجعه نکنند.

نظر شما