شناسهٔ خبر: 38584437 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

برگزاری رزمایش سپاه کردستان در مقابله با کرونا

رزمایش آمادگی تجهیزات لجستیکی سپاه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا دیروز در محل لشکر ۲۲ سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -



در این رزمایش آمادگی تجهیزاتی و لجستیکی سپاه در بحث مقابله با شیوع ویروس کرونا به نمایش گذاشته شد.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در حاشیه این رزمایش اظهار داشت: امروز سپاه استان آمادگی دارد در کنار سایر دستگاه‌ها و مسئولان مرتبط و دانشگاه علوم پزشکی به صورت همه‌جانبه در راستای کمک به رفع بیماری کرونا همکاری کند.
سرتیپ  سیدصادق حسینی یادآور شد:  در این رزمایش هفت دستگاه ماشین‌آلات سپاه برای ضدعفونی و گندزدایی مراکز آموزشی، درمانی،  خیابان‌ها و معابر شهری  استفاده شد  و در بحث آموزش در فضای مجازی و حقیقی نیز اقدامات خوبی انجام شده و  یا در حال اجرا است.
وی از آمادگی سپاه در تمام ساعات شبانه‌روز برای کمک به دستگاه‌های دولتی در زمینه مقابله با کرونا خبر داد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نیز گفت: به محض شیوع ویروس کرونا در استان، تمام تمهیدات لازم برای مقابله با آن در دستور کار استانداری و دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت و اکنون نیز با تلاش دستگاه‌های مختلف موضوع در حال کنترل است.
حسین خوش‌اقبال اضافه کرد: امروز سپاه مانند همیشه در کنار مردم است و اعلام آمادگی کرده در کنار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد تا با تدابیر انجام شده، موضوع ویروس کرونا را کنترل کنیم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: تا دو روز آینده اقلام بهداشتی از جمله ماسک و دستکش وارد استان شده و در اختیار مردم قرار گیرد.  
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت تاکنون هشت نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند، هر چند این آمار هنوز مورد تایید ما نیست و منتظر لیست مبتلایان از وزارتخانه هستیم.  
ابراهیم قادری افزود: تعداد افراد بستری شده و مشکوک به کرونا به حدود ۵۰ نفر رسیده و تلاش برای مقابله با شیوع و گسترش این بیماری با جدیت ادامه دارد ضمن اینکه به شدت نیاز به کیت تشخیصی داریم که تاکنون آن را دریافت نکرده‌ایم.


نظر شما