شناسهٔ خبر: 38569711 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

وضعیت راه ها؛

تردد روان در آزاد راه تهران - شمال و جاده‌هاي شمالي

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- مرکز مدیریت سازمان راهداری: تردد جاده‌های شمالی از جمله چالوس، هراز، فیروزکوه، قطعه یک آزادراه تهران - شمال و آزاد راه قزوین رشت روان است.
به گزارش خبرگزاری آریا، مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اعلام کرد: تردد جاده‌های شمالی از جمله چالوس، هراز، فیروزکوه، قطعه یک آزادراه تهران - شمال و آزاد راه قزوین رشت روان است.
 تردد در هر دو محور رفت و برگشت محور‌های شمالی شامل چالوس، هراز، فیروزکوه، قطعه یک آزادراه تهران - شمال و آزاد راه قزوین - رشت روان است و محور چالوس دارای بارش پراکنده برف و باران است، اما محور‌های هراز و فیروزکوه، آزاد راه تهران - شمال و آزاد راه قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
طبق اطلاعات استخراج شده از دو هزار و 270 دستگاه تردد شمار جاده‌ای، کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل 8/2 درصد افزایش دارد.
در این مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 17/7 درصد بود و بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 وکمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شده است.
همچنین آزادراه کرج- تهران در شبانه‌روز گذشته با 104 هزار و 247 تردد، پرترددترین جاده کشور بود و پس از آن آزاد راه‌های کرج- قزوین و قزوین- کرج در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.
آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها به این شرح است:
- ترافیک سنگین در آزاد راه کرج-قزوین حدفاصل پل فردیس تا ساسانی
- ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه قزوین-کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس
آخرین وضعیت جوی:
- بارش پراکنده برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های البرز و مازندران
محور‌های مسدود شریانی:
1) شهداد - نهبندان
2) خرم آباد - پلدختر
محدودیت تردد با تغییر مسیر:
1) محور خرم آباد - الشتر (محدوده روستای چشمه سرده) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین جاده قدیم داخل روستا انجام می‌گردد.
2) محور کنارگذر شمالی اراک مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین توره - اراک - سلفچگان انجام می‌گردد.
محور‌های دارای انسداد فصلی:
1) شمشک - دیزین
2) اولنگ - شاهرود
3) سی سخت - پادنا
4) وازک - بلده
5) گنجنامه - تویسرکان
6) پونل - خلخال
7) سرو آباد - پاوه

نظر شما