شناسهٔ خبر: 38547160 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

علامه "راجه ناصر عباس جعفری" خواستار جلوگیری از کشتار مسلمانان هند شد

ابنا

رهبر حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان از نهادهای بین المللی و مسلمانان جهان خواست تا از کشتار و بدرفتاری مسلمانان هند ممانعت به عمل بیاورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ رهبر حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان از نهادهای بین المللی و مسلمانان جهان خواست تا از کشتار و بدرفتاری مسلمانان هند ممانعت به عمل بیاورند.

علامه «راجه ناصر عباس جعفری» در بیانیه ای آورده است: حزب بهاراتیا جاناتا به رهبری نارندرا مودی در پی سیاست های ضد اسلامی و ضد مسلمانان در کشور هند است.

وی افزوده است: حزب بهاراتیا جاناتا با تصویب قانونی مسلمانان هند را از تابعیت این کشور خارج کرده است و این قانون به معنای خروج و طرد میلیون ها نفر از مسلمانان هند از کشورشان در هر زمان ممکن است و این در حالی است که نهادهای بین المللی و سازمان های حقوق بشر با این قانون مخالفت کردند.

او تأکید کرده است: حزب بهاراتیا جاناتا از تمام خطوط قرمز گذشته است و به تندروهای هندو چراغ سبز نشان داده تا ضد مسلمانان حملاتی انجام دهند و آنان را در خیابان ها مورد تعرض قرار داده و در مقابل دیدگاه جهانیان به مساجد بی احترامی کنند تا مسلمانان را از خاک کشورشان خارج کنند.

وی از سازمان ملل، نهادها و سازمان های بین المللی مدافع عدالت و حقوق بشر خواست تا به صورت فوری از حملات هندوهای افراطی علیه مسلمانان جلوگیری کنند.

گفتنی است تعرض به مساجد و خانه‌های مسلمانان در محله‌های شمال شرق دهلی تاکنون ۳۸ قربانی گرفت، که این نتیجه حمله تندروهای هندو به مسلمانان است.

............................
پایان پیام/ 167

نظر شما