شناسهٔ خبر: 38540286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تمامی مراکز تجمع فرهنگی و سینمایی در خوزستان تعطیل شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تعطیلی تمامی مراکز تجمع فرهنگی و سینمایی در خوزستان تا تاریخ ۱۶ اسفندماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، فرهاد ابول‌نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس چهارمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و در راستای کاهش خطر احتمال شیوع کرونا تمامی مراکز تجمع فرهنگی و سینمایی در سطح استان خوزستان از قبیل سینماها، کنسرت‌ها، تئاترها و غیره تا تاریخ 16 اسفندماه تعطیل و تمامی مسابقات ورزشی بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین تمامی اماکن متبرکه زیارتی استان تا اطلاع ثانوی غیرقابل دسترسی و زیارت و ادای سلام و احترام با عبور از صحن متبرکه این بزرگواران با زدن ماسک و شستشوی دست قبل از ورود و با هدایت خدام و بدون توقف امکان‌پذیر است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: در جایگاه‌های سوختگیری(بنزین و گاز) نیز تنها متصدیان جایگاه‌ها با رعایت نکات بهداشتی؛ مجاز به استفاده از دستگیره نازل هستند و شهروندان گرامی تماسی با نازل‌ها نباید داشته باشند.


ابول نژادیان در پایان گفت: از هم استانی‌های گرامی درخواست می‌شود تا جهت پیشگیری از احتمال ابتلا به این بیماری ضمن رعایت بهداشت فردی، حدالمقدور از حضور در اماکن عمومی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ح

نظر شما