شناسهٔ خبر: 38523463 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مجتبی سرآسیابی:

اختلاف ما با پرسپولیس این تعداد گل نبود/ محرومیت برایمان دردسر شد

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: اختلاف ما با تیم فوتبال پرسپولیس این تعداد گل نبود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی سرآسیابی پس از شکست سه بر یک امشب شهرخودرو مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: شرایط فنی این دیدار خیلی خوب بود. به آقای گل محمدی و پرسپولیس تبریک می گویم. جای تماشاگران خالی بود.

وی افزود: اختلاف پرسپولیس و شهرخودرو این تعداد گل نبود. در ابتدای بازی با گلی که خوردیم شوکه شدیم. یارگیری بازیکنان باعث شد گل بخوریم.

سرآسیابی ادامه داد: وقتی در آستانه این بازی دو بازیکن خیلی خوبمان را محروم می‌کنند چنین اتفاقاتی هم رخ می‌دهد. به هر حال بازی دادن به جوانان بها دارد و باید این بها را می‌دادیم. ما موقعیت‌های گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در مورد قضاوت داور نیز گفت: فکر می‌کنم داور می‌توانست بهتر از چیزی که بود قضاوت داشته باشد.

سرمربی شهرخودرو در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، مبنی بر اینکه چرا باشگاه شهرخودرو بارها صحبت از مهندسی شدن بازی‌های لیگ برتر دارد تصریح کرد: بحث مهندسی شدن نیست. قطعاً این حکم کمیته انضباطی اشتباهات زیادی رخ داده و باید آقایان پاسخگو باشند. فکر می‌کنم به خاطر حکم سنگین اینچنینی، تعجیل نمی‌کنند.

وی افزود: پرونده استوکس درباره تراکتور اینقدر عجله داریم برای اعلام حکم. برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران چنین حکمی را صادر کردند. آقا یحیی دوست و برادر عزیزم است. او را خیلی دوست دارم. اگر صحبتی می‌کنیم به خاطر احکامی است که آقایان می‌دهند و شائبه ایجاد می‌کند. در فشرده‌ترین بازی‌ها با دست خالی وارد میدان می‌شویم و مجبوریم فوتبال باکیفیت انجام دهیم و تبعات نتیجه گیری هم دارد.

سرمربی شهرخودرو مدعی شد: آقایان در پرونده‌های مشابه کدخدامنشی رفتار کردند و موضوع را پنهان کردند.

وی درباره شرایط شهرخودرو گفت: من شش سال است در خدمت باشگاه شهرخودرو هستم و حالا در قامتی دیگر در باشگاه مبارزه می‌کنم. شخص آقای حمیداوی خیلی به من لطف دارد. بازی‌های فشرده‌ای داشتیم و اتفاقاتی که رخ داد را قبلاً بررسی کرده بودیم. همچنان تا زمانیکه به من اعتقاد داشته باشند کارم را ادامه می‌دهم.

نظر شما