شناسهٔ خبر: 38523319 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پرسپولیس 3-1 شهر خودرو: نمایش دلپذیر شاگردان گل محمدی جایگاه سرخپوشان را در صدر جدول مستحکم تر کرد

معراج شیخی

نمایش درخشان رادوشوویچ و مهدی ترابی این تیم را به سمت کسب سه امتیاز هدایت کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- از سری رقبت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های پرسپولیس تهران و شهر خودرو مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3-1 به سود پرسپولیس به پایان رسید.

هفته بیست و یکم لیگ برتر
پرسپولیس-  شهر خودرو
پنجشنبه 8 اسفند 1398 ساعت18:30
تهران - ورزشگاه آزادی
داور: علی صفایی- کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی و علی اکبر نوری

ترکیب پرسپولیس:

بوژیدار رادوشویچ، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی (کاپیتان)، وحید امیری، بشار رسن، مهدی ترابی و علی علیپور

ترکیب شهرخودرو:

سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، روح‌الله سیف‌اللهی، اکبر صادقی، حسین مهربان، علی نبی‌زاده، محمدعلی فرامرزی، امین قاسمی‌نژاد، مرتضی خراسانی و حسین مرادمند 

شهر خودرو در چند دقیقه ابتدایی نمایش بهتری داشت و چندین سانتر را بر روی دروازه پرسپولیس انجام داد. ضربه ایستگاهی زیبای سیف اللهی را هم رادوشوویچ راهی کرنر کرد تا پرسپولیس در همان ابتدای بازی از حریف خود عقب نیفتد. یک کار تیمی خوب و یک حمله برق آسا پرسپولیس را به گل نخست رساند. حرکت زیبای ترابی و پاس او برای علیپور این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد، علی پور  سعی در دادن پاس به ترابی داشت که توپ روی پای ترابی جفت وجور نشد و به امیری رسید و این بازیکن با یک بغل پای ساده، گل نخست پرسپولیس را به ثمر رساند. پرسپولیس بازهم به گل رسید! روی یک کار تیمی خوب در محوطه جریمه توپ به امیری رسید و این بازیکن فضای خالی را به خوبی دید و توپ را به بشار رسن رساند تا این بازیکن با شوت سرکش خود، گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند. پس از این گل بازی ارام تر شد اما همچنان توپ و میدان در اختیار پرسپولیس بود. شهر خودرو در 5 دقیقه پایانی دو فرصت گلزنی خوب داشت که رادوشوویچ مانع از گلزنی فرامرزی و مهربان شد. در دقیقه 42 شوت زیبای فرامرزی را رادوشوویچ به خوبی مهار کرد. در دقیقه 45 نیز رادوشوویچ موفق شد در موقعیتی تک به تک مانع از گلزنی حسین مهربان شود تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

شهرخودرو نیمه دوم را هجومی اغاز کرد. در دقیقه 52 شهر خودرو به گل رسید. ارسال زیبای سیف اللهی با ضربه سر زیبا تر فرشاد فرجی همراه شد و توپ دور از دستان رادوشوویچ به گل نخست شهر خودرو تبدیل شد. شهر خودرو بر فشار حملات خود افزوده بود و پرسپولیس را در محوطه خود حبس کرده بود. روی یک ضد حمله و توسط مهدی ترابی ورق برگشت. حرکت انفرادی زیبای ترابی با خطای بازیکن شهر خودرو همراه شد و پرسپولیس صاحب یک ضربه پنالتی شد. ترابی این توپ را خلاف جهت حرکت رحمتی به گل سوم پرسپولیس تبدیل کرد. بازی پس از این گل آرام تر دنبال شد و توپ بیشتر در میانه های میدان جریان داشت. شهرخودرو در دقیقه 85 می توانست به گل بعدی خود دست یابد که ضربه سر محمد قاضی را رادوشوویچ به زیبایی راهی کرنر کرد. در دقیقه 88 و 89 دو موقعیت خطرناک برای شهر خودرو به وجود آمد که اولی را رادوشوویچ به زیبایی مهار کرد و دومین توپ از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. در نهایت این دیدار با نتیجه 3-1 به سود پرسپولیس به پایان رسید.

نظر شما