شناسهٔ خبر: 38502881 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

چهره ها در سینما و تلویزیون

حرف‌های جنجالی بازیگر شاکی از آزار جنسی هاروی واینستاین/ زنی که پای شکایتش ایستاد!

هنرپیشه هالیوودی معترض از هاروی واینستاین در بین خبرنگاران حاضر شد.

صاحب‌خبر -

دادگاه متهم تجاوز جنسی دو روز گذشته برگزار شد. هاروی واینستاین تهیه کننده هالیوودی که دو سال پیش با شکایت چندتن از بازیگران زن هالیوودی متهم به فساد جنسی شده بود نهایتاً به ۲۵ سال حبس محکوم شد.

ولی نکته مهم در این مورد حضور بازیگر معترض وی یعنی رز مک گوان در میان خبرنگاران بعنوان نخستین شاکی های او و کسی که سکوت را شکست و از تعرض واینستاین به او در هتل پارک سیتی در سال ۱۹۹۷ خبر داد.

وی در بین خبرنگاران حاضر شد و خاطرنشان کرد که تازه برای بار اول است که می توانم به آسانی نفس بکشم.

به گزارش تسنیم، او به خبرنگاران گفته است که روان درمان ها به او گفته اند که باید برای کسب آرامش خود پاپی( نوعی توله سگ) داشته باشد و اکنون با خیال راحت به خانه میرود و پاپی خود را بغل می کند. از زمانیکه در سال ۱۹۹۷ مورد تجاوز قرار گرفته ام تا حالا نتوانستم راحت بخوابم و اینک برای بار اول پس از این مدت راحت استراحت می کنم.

او در بخش دیگری از حرف هایش گفت که اکنون می تواند پس از سال ها نفس بکشد. او در امتداد می گوید که غریب ترین قسمتی که احساس می کنم با آن دختری مرتبط است که آن روز صبح برای ملاقات به آن اتاق در هتل رفت و من مدتها است او را دیگر احساس نمی کنم. منظور من این است که وی را می شناسم چون در فیلم های آن دوران که بازی کرده یخ زده است ولی زمانیکه عکس های خودم را در آن سال ها می بینم می گویم لعنت، این دختر آن موقع واقعاً بچه بوده است. اکنون آن دختر و من به هم می گوییم" بزن قدش".

رز مک گوان در این لحظه مکث و بعد گریه می کند.

نظر شما