شناسهٔ خبر: 38464668 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افزایش صدور مجوز افزایش تولید مواد ضدعفونی در شرکت‌های لرستان؛ بر قیمت محصول نظارت می‌شود

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان مجوز افزایش تولید مواد ضدعفونی در شرکت‌های تولیدی استان صادر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، امین حسنوند صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به افزایش صدور تولید مواد ضد عفونی در شرکت‌های تولیدی استان اظهار داشت: این افزایش تولید به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان لرستان انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه مجوز تولید پک الکلی ضدعفونی سطوح و دست در حجم‌های مختلف  در شرکت الکل‌سازی گوارا شهرستان چگنی ظرف 24 ساعت صادر می‌شود افزود: برای دسترسی راحت مردم به ضدعفونی سطوح نیز مجوز تولید روزانه 10 هزار بطری الکل 70 درصد در شرکت الکل نصر خرم‌آباد صادر شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: علاوه بر مجوزهای تولید پک‌های الکلی، مجوز تولید 30 هزار عدد ژل و اسپری ضدعفونی عفونی برای شرکت پرمون خرم‌آباد صادر شد که البته باید گفت صدور این  مجوزها موقتی است و تولید آنها تا زمان اتمام شیوع احتمالی بیماری کرونا ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه عرضه این مواد ضدعفونی کننده با نرخ مصوب، با نظارت معاونت غذا و دارو و سازمان تعزیرات حکومتی از ششم اسفندماه آغاز می‌شود بیان کرد: تمام داروخانه‌های استان موظف  به درج قیمت این محصولات هستند و باید قیمت در دید عموم قرار گیرد.

انتهای پیام/642/ح

نظر شما