شناسهٔ خبر: 38454316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آماده‌باش ۵ اکیپ آبفای شهری در پلدختر؛ شیرهای آب اضطراری نصب می‌شود

رئیس آبفای شهرستان پلدختر با بیان اینکه ۵ اکیپ این اداره در سطح شهر معمولان وپلدختر در آماده باش قرار دارند‌، گفت:سیستم آب شهری هیچ گونه مشکلی ندارد ودر حال نصب شیرهای آب اضطراری برای شهر پلدختر هستیم.

صاحب‌خبر -

شهاب محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر با بیان اینکه پنج اکیپ آبفای شهرستان در شهر پلدختر ومعمولان در آماده باش کامل قرار دارند اظهار داشت: مخزن‌های آب شهر پلدختر پُر است و سیستم آب شرب شهری هیچ مشکلی نداشته و یک شرایط کاملا عادی را دارد.

وی با بیان اینکه برق اضطراری به یکی از چاه‌ها را وصل کرده‌ایم و اگر در مسیر چاه‌ها، زیرساخت‌های برق دچار مشکل شوند‌، مشکلی برای انتقال آب پیش نمی‌آید افزود: نیروهای آبفای شهری به صورت شبانه روزی در آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت بروز مشکل آن را رفع کنند. 

رئیس آبفای شهری شهرستان پلدختر عنوان کرد:بعد از سیلاب فروردین ماه  خط انتقال آب شهر پلدختر را جابه جا کرده و از رودخانه کشکان دور است و مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه لوله‌های انتقال آب از چاه ها تا مخازن داخل شهر را اصلاح کرده و لوله‌های چدنی نصب کرده‌ایم بیان کرد: هیچ گونه مشکلی برای تأمین آب در شهر معمولان وجود ندارد.

محمودی با بیان اینکه مخزن‌های آب شهرستان پُر است و از مردم تقاضا داریم در صورت قطع برق در مصرف آب صرفه جویی کنند گفت: شیرهای اضطراری در ضلع غربی شهر بر روی دیوار آبفای شهری در حال نصب است تا مردم در تأمین آب مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/646/ش

نظر شما