شناسهٔ خبر: 38406118 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

مدارسی که برای پیشگیری از کرونا تعطیل شدند

بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران برخی استان ها، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز علمی در این استان ها با هدف پیشگیری و بررسی بیشتر کرونا ویروس، تعطیل اعلام شدند. مدارس تهران فردا و پس فردا تعطیل شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 با تصمیم اعضای شورای تامین استان مرکزی، مدارس شهرستان اراک به منظور پیشگیری از بیماری کرونا یک هفته تعطیل شد.

طبق مصوبه شورای تامین، علاوه بر دانشگاه‌ها و مدارس، باشگاه‌های ورزشی، آموزشگاه‌های آزاد و آموزشگاه‌های زبان هم تا پایان هفته جاری در اراک تعطیل خواهد بود.

تعطیلی مراکز آموزشی قم فردا و پس فردا

ستاد مدیریت بحران استان قم نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: روزهای یکشنبه و دوشنبه ۴ و ۵ اسفند تمام مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و مراکزحوزوی استان قم تعطیل شدند.


تعطیلی مدارس تهران منوط به پایان شمارش آرا

استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار شبکه خبر اعلام کرد: تصمیم در خصوص تعطیلی مدارس برای روز یکشنبه ۴ اسفند به آموزش و پرورش واگذارشده و قرار شده بعد از بررسی مدارسی که شعب اخذ رای بودن و یا کادر مدرسه جزء هیئت نظارت و ... بوده اند، در این خصوص تصمیم گیری شود.
 
وزیر آموزش‌وپرورش هم در این باره گفت: تعطیلی مدارس به دلیل کرونا با تصمیم شورای تأمین استان‌ها امکان‌پذیر است.

او افزود: حتی اگر تک‌تک مدارس را سرکشی کنیم باید مطمئن شویم که همه آن‌ها به امکانات لازم بهداشتی و ضدعفونی‌کننده مجهز باشند.

حاجی میرزایی ادامه داد: بوفه‌های مدارس در صورت لزوم تعطیل شوند. همه اعتبارات لازم باید به استان‌ها تخصیص پیدا کند و از جهت بهداشتی بودن اطمینان حاصل شود.

او تاکید کرد: باید معلمان و دانش آموزان که بیماری مزمن دارند شناسایی شوند، چون ریسک این افراد بالاتر است. همچنین تمام اردو‌های دانش‌آموزی تعطیل و مدارس محل برگزاری انتخابات امروز ضدعفونی می‌شوند.
 

مدارس گلستان هم تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان اعلام کرد:به منظور حفظ سلامت دانش آموزان، فردا یکشنبه چهارم و پس فردا دوشنبه پنجم اسفندماه تمامی مدارس گلستان در همه مقاطع تعطیل است.

کرونا همه مراکز آموزشی گیلان را تا چهارشنبه تعطیل کرد

در مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گیلان آمده است:
به منظور افزایش آمادگی ها و جلوگیری موثر از گسترش شیوع کرونا ویروس، تمامی مراکز آموزشی و علمی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه های غیر دولتی، پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودک گیلان از یکشنبه چهارم اسفند تا پایان روز چهارشنبه هفتم اسفند تعطیل است.

اطلاعیه تعطیلی مدارس در تمامی نواحی و مناطق استان قزوین

باتوجه به تصمیم آموزش وپرورش استان، به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس استان قزوین در روزهای یکشنبه ۹۸/۱۲/۴ و دوشنبه ۹۸/۱۲/۵ تعطیل است.

تعطیلی مدارس استان زنجان

پس از برگزاری انتخابات در اکثر مدارس استان زنجان و ضرورت ضدعفونی کامل مراکز و پیشگیری از شیوع هر نوع بیماری واگیردار تمام مدارس مناطق و نواحی ۱۴ گانه این استان، فردا یکشنبه ۴ اسفند ماه در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

مدارس استان مازندران تعطیل اعلام شد

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس استان مازندران در روزهای یکشنبه ۹۸/۱۲/۴ و دوشنبه ۹۸/۱۲/۵ تعطیل است.

تمامی مقاطع تحصیلی و  مراکز آموزشی استان همدان تعطیل است

به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس و اهتمام به سلامتی دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده های آنان و نظر به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، تمامی مقاطع تحصیلی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان سراسر استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفندماه ۹۸ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل شدند.

مدارس تهران فردا و پس فردا تعطیل شد

سخنگوی آموزش و پرورش در گفتگو با گوینده بخش خبری 22 اعلام کرد: به منظور آمادگی برای مقابله با ویروس کرونا و انجام کارهای مقدماتی تمام مدارس تهران فردا و پس فردا تعطیل است.

تعطیلی ۲ روزه مدارس استان اردبیل

مدارس اردبیل و کرمانشاه تعطیل شد.

براساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، کلیه مدارس استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

تمامی دوره های تحصیلی و مراکز آموزشی استان کرمانشاه تعطیل شد:

به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و اهتمام به سلامت دانش آموزان و فرهنگیان و اولیا محترم و نظر به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، مدارس تمامی دوره های تحصیلی، مراکز آموزش علمی آزاد و آموزشگاه های زبان انگلیسی در روزهای یکشنبه ۴ اسفند ۹۸ و دوشنبه ۵ اسفند ۹۸ در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در استان البرز

به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و توجه به سلامتی دانش آموزان و دانشجویان، فرهنگیان و خانواده های محترم و نظر به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان، تمامی مدارس دوره های تحصیلی و دانشگاهی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان سراسر استان در روز یکشنبه چهارم اسفندماه ۹۸ در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

این خبر تکمیل می شود...

برچسب‌ها:

نظر شما