شناسهٔ خبر: 38400901 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار تربت جام:

نتایج شمارش آرا در حوزه انتخابیه تربت جام اعلام شد

تربت جام - رئیس مرکز حوزه انتخابیه تایباد، تربت جام، باخرز و صالح آباد نتایج رسمی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

مرتضی حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: از مجموع ۱۸۰ هزار و ۲۶۶ رأی مأخوذه، جلیل رحیمی جهان آبادی با ۹۸ هزار و ۲۴۸ رأی و غلامرضا اسدالهی با ۴۱ هزار و ۸۹۹ رأی حائز بیشترین آرای مردم شدند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه تایباد، تربت جام، باخرز و صالح آباد افزود: غلامرضا قنبری با ۲۳ هزار و ۲۱۵ رأی، عثمان سالاری با شش هزار و ۷۷۲ رأی، غلامرضا باقری رخنه با چهار هزار و ۵۴۰ رأی، محمد حسین عبدالهی ماهرود با دو هزار و ۳۳۷ رأی، امیر ذاکری با هزار و ۳۳۱ رأی، محسن رضایی با هزار و یک رأی، منصور مقدسی با ۵۴۵ رأی، شاپور ساکت با ۳۱۹ رأی و تقی تقویان با ۵۹ رأی در رده‌های بعدی شمارش آرا انتخابات قرار گرفتند.

وی با قدردانی از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوم اسفند، تصریح کرد: در مجموع مردم در حوزه انتخابیه تایباد، تربت جام، باخرز و صالح آباد ۶۵ درصد و در شهرستان تربت جام نیز ۶۸ درصد در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت کردند.

حمیدی با اشاره به تعداد واجدین رأی، ابراز کرد: در حوزه انتخابیه تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد تعداد ۲۸۸ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن بودند که این رقم در تربت جام ۱۴۳ هزار نفر، در تایباد ۷۵ هزار نفر، در باخرز ۳۵ هزار نفر و در صالح آباد ۳۰ هزار نفر بودند.

رئیس حوزه انتخابیه تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در پایان گفت: بیش از سه هزار نفر عوامل اجرایی، عملیات برگزاری انتخابات را در این حوزه بر عهده داشتند.

گفتنی است، ۱۱ نامزد در حوزه انتخابیه تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح‌آباد در انتخابات دوم اسفند ماه جاری برای تصاحب یک کرسی نمایندگی مردم این حوزه در مجلس یازدهم رقابت کردند.

نظر شما