شناسهٔ خبر: 38373618 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در انتخابات شرکت کردند

حوزه/ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند و رأی خود را در صندوق سیار شماره ۵۶۳ انداختند.

معظم له در سخنانی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات اظهار داشتند: مردم در رای‌دادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری باید به دو موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

ایشان با اشاره به آیه‌ای از قرآن‌کریم بیان کرد: خداوند با دو دسته از افراد است که نخست انسان‌های اهل تقوا و همچنین افرادی که به مردم خدمت می‌کنند؛ مجلس شورای اسلامی محل خدمت به مردم است و مردم باید به افرادی رای بدهند که خدمت گذار مردم باشند و تقوا را رعایت کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کردند: از خداوند می خواهیم این نظام مقدس را زیر سایه امام زمان(عج) حفظ کند و همچنین  مقام معظم رهبری و مراجع تقلید و  ملت ایران را نگهداری کند.

گفتنی است: پیش‌ از این نیز حضرات آیات مکارم شیرازی،نوری همدانی و سبحانی در انتخابات شرکت کرده بودند.

خاطر نشان می شود: ۹۳ نفر برای حضور در مجلس شورای اسلامی در قم رقابت می کنند که دو نفر نیز نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان در قم شده اند.

نظر شما