شناسهٔ خبر: 38370198 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات کردستان:

حضور گسترده در انتخابات نمایش اقتدار ملت ایران است

سنندج - رئیس ستاد انتخابات کردستان با بیان اینکه انتخابات، جشن ملی و مردمی در تعیین سرنوشت است، گفت: صحنه انتخابات میعادگاه دیگری برای حضور مردم در صحنه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر،  حسین خوش اقبال صبح جمعه در جمع خبرنگاران استان کردستان اظهار داشت: انتخابات در ایران اسلامی برگرفته از نظام جمهوری و آرای مردم است و مردم در شکل‌گیری ارکان حکومت نقش عمده‌ای ایفا می‌کنند و شرکت آحاد مردم در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: این حضور و یکپارچگی نشان دهنده صفوف متحد ایرانیان، افزایش وحدت و امنیت ملی و جلوه‌های زیبا و ماندگار از اقتدار نظام را به نمایش خواهد گذاشت.  

رئیس ستاد انتخابات کردستان ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در انتخابات ادامه داد: مشارکت اقشار مختلف مردم ‌آگاه، بصیر و هوشیار استان کردستان در این عرصه بار دیگر حماسه ماندگار سیاسی خلق خواهد کرد و به افتخارات نظام مقدس اسلامی خواهند افزود.

استان کردستان دارای پنج حوزه انتخابیه و شش نماینده در مجلس شورای اسلامی است که حوزه انتخابیه سنندج شامل شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره با نماینده، حوزه انتخابیه بیجار با یک نماینده، حوزه انتخابیه قروه شامل شهرستان‌های قروه و دهگلان با یک نماینده، حوزه انتخابیه سقز شامل شهرستان‌های سقز و بانه با یک نماینده و حوزه انتخابیه مریوان شامل شهرستان‌های مریوان و سروآباد با یک نماینده است.

نظر شما