شناسهٔ خبر: 38358959 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتدال | لینک خبر

مشاهده دو مورد مشکوک به کرونا در بابل

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل در مازندران می‌گوید: ۲ فرد مشکوک به ویروس کرونا در شهرستان بابل شناسایی شدند.

صاحب‌خبر -
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل در مازندران می‌گوید: ۲ فرد مشکوک به ویروس کرونا در شهرستان بابل شناسایی شدند.

به گزارش اعتدال، مصطفی جوانیان گفت: این دو فرد هم اکنون در قرنطینه قرار دارند و نمونه گیری از آنها در حال انجام است.

وی اضافه کرد: تا قبل از مشخص شدن نمونه گیری از این دو فرد نمی توان به طور دقیق در مورد ابتلاء آنها به ویروس کرونا اظهار نظر دقیقی داشت.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل از دادن اطلاعات بیش از این در مورد بیماران مشکوک به کرونا در حوزه استحفاظی این دانشگاه خودداری کرد.

مازندران دو دانشگاه علوم پزشکی با مدیریت مجزا در بابل و ساری دارد که دانشگاه بابل منفک از دانشگاه علوم پزشکی مازندران مستقر در ساری فعالیت می کند.

پیش از این معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرده بود که هیچ موردی از بیماری ویروسی کرونا در حوزه استحفاظی این دانشگاه مشاهده نشده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز از بستری شدن ۲ مورد مشکوک کرونا در بیمارستان روحانی این شهرستان خبر داد.

فرزاد جلالی بیان اینکه۲ مورد مشکوک به کرونا در بیمارستان روحانی بابل بستری هستند، اظهار کرد: در حال حاضر این دو بیمار تحت نظر، مراقبت و درمان قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: تاکنون آزمایش مثبتی در مورد کرونا ویروس مشاهد نشده است.

هم‌چنین یکی از مسئولان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل هم پیش از این از بررسی دو بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان روحانی بابل خبر داده بود.

وی گفته بود: این دو فرد که در بیمارستان روحانی بابل بستری بودند مشکلات تنفسی داشتند لذا احتمال ابتلا به ویروس کرونا در مورد آنها مطرح شده و موضوع در حال بررسی است.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر  صحت و سقم این موضوع در دست بررسی است، علائم این افراد به آنفلوآنزا هم شباهت دارد لذا ممکن است آنها مبتلا به بیماری آنفلوآنزا باشند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون جلسه‌ای در بیمارستان روحانی بابل در حال برگزاری است که خروجی جلسه تائید و یا رد خبر ابتلا این دو نفر به ویروس کرونا را محرز می‌کند.

نظر شما