شناسهٔ خبر: 38339869 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

رحمانی در حاشیه جلسه هیات دولت:

هر اندازه حضور در انتخابات پرشور باشد ثبات کشور را بیشتر نشان می دهد

موج نیوز

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هر اندازه حضور پرشور باشد ثبات کشور را بیشتر نشان می دهد و این موضوع دشمنان را مایوس میکند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت ظهر امروز همزمان با رونمایی از چهار خودروی جدید ایرانی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، گفت: امروز ۴ خودرو توسط رئیس جمهور و معاون اول او بازدید شد. یکی از این ۴ خودروی دنده اتومات، خودروی «دنا» بود.

وی با بیان اینکه این خودروها برای اولین بار عرضه می شود، افزود: سرمایه گذاری خوبی برای این خودروها شده است و می توانند امکان پیش فروش داشته باشند؛ بالای ۹۰ درصد این خودروها ساخت داخل هستند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه این خودروها  مطابق با استانداردهای روز دنیا هستند،اظهار داشت: مصرف و ایجاد آلودگی این خودروها کمتر است. امیدوار هستیم قیمت تمام شده کمتر از خودروهای قبلی و به نسبت خودشان باشد. همه این خودروها از «یورو ۵» برخوردار هستند که از نظر مباحت زیست محیطی بسیار مهم است.  

رحمانی تاکید کرد: غیر از این خودروها، برای سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ خودروهای دیگر نیز در برنامه قرار داریم و خودروسازان روی آن کار می کنند.  

وی همچنین در رابطه با اهمیت حضور مردم در انتخابات، بیان کرد: حضور مردم در عرصه اقتصادی و رونق تولید موثر است به همین جهت از همه مردم عزیز دعوت می کنم حضور پرشور پای صندوق های رای داشته باشند.  

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: هر اندازه حضور پرشور باشد ثبات کشور را بیشتر نشان می دهد و این موضوع دشمنان را مایوس میکند.  

رحمانی در ادامه در رابطه با دلایل افزایش قیمت گوشت در کشور نیز گفت: چند هفته قبل خبرنگاران روند قیمت گوشت قرمز را کاهشی می دانستند و برای تولید کنندگان ابراز نگرانی می کردند. برنامه ما همیشه این است که هم تولید کننده آسیب نبیند و هم منافع مصرف کننده تامین شود.

وزیر صمت در پایان در رابطه با پرداخت معوقات و وام خودرو سازان و قطعه سازان، گفت: این کار آغاز شده است و بخشی از بانک ها پرداخت را شروع کردند. امیدواریم جدیت نشان دهند.

نظر شما