شناسهٔ خبر: 38227197 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

استاندار خراسان رضوی:

در صورت تفویض اختیارات به استان متعهد و پاسخگو خواهیم بود

استاندار خراسان رضوی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت قول داده‌اند تا مقررات موجود در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصلاح و روند بروکراسی اداری در این سازمان بهبود یابد همچنین وعده دادند تا خراسان رضوی به عنوان یک داوطلب دارای اختیارات استانی در زمینه صادرات و تجارت شود. اگر تفویض اختیار به استان صورت پذیرد متعهد و پاسخگو خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| استاندار خراسان رضوی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت قول داده‌اند تا مقررات موجود در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصلاح و روند بروکراسی اداری در این سازمان بهبود یابد همچنین وعده دادند تا خراسان رضوی به عنوان یک داوطلب دارای اختیارات استانی در زمینه صادرات و تجارت شود. اگر تفویض اختیار به استان صورت پذیرد متعهد و پاسخگو خواهیم بود.

 

علیرضا رزم حسنینی در مراسم تقدیر از صادرکنندگان نمونه استانی و ملی که در محل اتاق بازرگانی مشهد برگزار شد افزود: راهبرد ما در استان خراسان رضوی یک راهبرد اقتصادی است و هدف ما رسیدن به عدد 5 میلیارد دلار است و در کنار این سیاست دیگر ما تعامل هرچه بیشتر با کشورهای همسایه است.

 

وی تاکید کرد:بحث کارت‌های طلایی، نقره‌ای و برنز را نیز با وزیر درمیان گذاشته ایم که در اختیار تجار و صادرکنندگان قرار میگیرد که یکی از خدمات معنوی این کارت ها این است که برای ملاقات با استاندار و امام جمعه نیاز به انتظار ندارند یا اگر مشکل قضایی برایشان پیش بیاید بتوانند از شرایط ویژه برای ارتباط با مسئولین دادگستری استان استفاده کنند.

 

رزم حسینی خاطرنشان کرد: باید تکریم واقعی از کارآفرینان و صادرکنندگان صورت گیرد چراکه این دغدغه اصلی رهبر انقلاب است، بدون شک کسی که برای صنعت کشور و اقتصاد آن تلاش می‌کند مجاهد واقعی است.

 

وی بیان کرد: امیدوارم وزیر صنعت،معدن و تجارت در 15 اسفندماه جاری برای بازدید از 110 هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری در این استان حضور پیدا کند.

نظر شما