شناسهٔ خبر: 38213567 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ملت ایران درس استقامت را در مکتب عاشورا آموخته است

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه ملت بزرگ ایران درک کرده‌ که تنها با ایستادگی و استقامت در برابر دشمنان می‌توانند عزت و جایگاه واقعی خود را بدست بیاورد، گفت: ملت ما درس ایستادگی و استقامت را در مکتب عاشورا آموخته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت الاسلام سید نصیر حسینی در نشست با مدیرکل و جمعی از کارکنان جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در همه بحران‌ها و مشکلات سخت در کنار مردم بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد کارکنان این نهاد حمایتی و امدادی را نیروهای خدمت گذار در مواقع بحران دانست و افزود: کارکنان جمعیت هلال احمد نشان داده که در مواقع بحران جزو نخستین کسانی است که برای کمک به مردم و کسانی که دچار مشکلات شده اند به میدان می شتابند.

وی با بیان اینکه ما امروز دارای انقلاب و حکومتی تاریخ ساز، تحول ساز و اثرگذار در جهان هستیم، گفت: این انقلاب را مردم به وجود آوردند و بار آن بر دوش مردم است و دشمن تلاش دارد تا مردم را از انقلاب خسته و آنها را از نظام ناامید کند.

حسینی با بیان اینکه ملت ما درس ایستادگی و استقامت در مکتب عاشورا آموخته است، افزود: ملت بزرگ ایران درک کرده‌ که تنها با ایستادگی و استقامت در برابر دشمنان می‌توانند عزت و جایگاه واقعی خود را بدست بیاورد.

وی ادامه داد: مردم بصیر ما به خوبی دریافته‌ که در دوران تسلیم و سازش با استکبار خسارت زیادی به آنها وارد شد و هیچ چیزی بدست نیاوردند اما امروز در دوران مقاومت و ایستادگی دارای عزت و سربلندی هستند.

حسینی با بیان اینکه در تاریخ بشر ملت‌هایی که زحمت کشیده و در برابر مشکلات ایستادگی کرده‌ موفق شده و پیشرفت می‌کنند، گفت: در دوران قاجار دشمنان با تحریم ایران بین 9  تا 15 میلیون جمعیت کشور را از بین بردند و در ادامه با تشکیل حکومت پهلوی از ناحیه دشمنان که مانند خنجری در پهلوی ملت ایران فرو رفت و در آن دوران با وجود وابستگی شدید به غرب هیچ دستاوردی نداشتیم اما الان بیش از 40 سال است که با سربلندی در مقابل دشمن ایستاده‌ایم.

امام جمعه یاسوج افزود: با وجود تحریم‌های بی‌سابقه استکبار در جهان بر علیه ایران اسلامی ملت ما روز به روز پله‌های ترقی را طی و با اقتدار در صحنه‌های جهانی عرض اندام می‌کند.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب دسیسه‌های دشمنان بر علیه ملت ایران شروع شد، گفت: ما 8 سال در مقابل همه دنیای استکبار جنگ کردیم و ایستادیم و تا الان انواع دسیسه از قبیل تحریم، تخریب، جنگ نیمه سخت، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را بر علیه ما بکار بردند و خوشبختانه ملت با بصیرت ایران در مقابل این توطئه‌ها سربلند بیرون آمده است.

حسینی اتحاد و همبستگی را رمز پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان دانست و افزود: تا زمانی که مردم با اتحاد و همدلی پشتیبان انقلاب و اسلام باشند نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب می‌شود.

انتهای پیام/ ع

نظر شما