شناسهٔ خبر: 38173448 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

امیر پوردستان:

شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است

موج نیوز

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع مردم ولایتمدار خمینی شهر گفت: حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است که ثمره بهمن 57 است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، امیر احمدرضا پوردستان به مناسبت یوم الله ۲۲بهمن در جمع مردم ولایتمدار خمینی شهر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ یک شوک سیاسی بود که تمام معادلات آنها را برهم زد.

وی با بیان اینکه کشور ما یکی از مستعمرات آمریکا بود و بازار تمام محصولات ما برای  آنها بود با پیروزی حق بر باطل تمام این مزایا را از دست دادند.

پوردستان ابراز کرد: انقلاب،  استقلال و آزادی را برای مردم کشور به ارمغان آورد و چون دشمن این مهم را بر نمی تابید از همان آغاز دشمنی خود را نشان داد و نقشه های بسیاری برای کشور ایران طراحی کرد.

پوردستان با اشاره باینکه بعد از دفاع مقدس نیز به دشمنی خود ادامه دادند، گفت: دشمن متوجه شد که بیداری مسلمانان منطقه در حال انجام است برخی کشورها دست به یک ائتلاف زدند که هفتاد و یک کشور علیه ایران اسلامی شدند تا ضربه محکمی به انقلاب وارد کنند و در سال 2001چنین طرحی را تدوین کردند اما با وجود رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و نیروهای جان برکف اعم از ارتش و سپاه و بسیج و مردم ولایتمدار از نقشه خود مایوس شدند و با حمله به افغانستان و سپس به امید حمله به ایران به اشغال عراق پرداختند.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمن فشارهای خود را همچنان ادامه داد و اسلام داعشی را ایجاد کردند تا طرح خاورمیانه جدید ایجاد شود و کشورها تکه تکه شوند.

پوردستان با اشاره به این مطلب که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گام بلندی در نابودی داعش برداشت افزود: سپهبد شهید سلیمانی شخصیتی که با تمام وجود برای اسلام جهاد کرد و پا به پای رزمندگان مقاومت در جبهه های حق علیه باطل می جنگیدوکار بسیار بزرگی انجام داد.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی ارتش افسرده سوریه را جان بخشید وبه آنها انگیزه دفاع از وطن بخشید و حشد الشعبی نیز به کمک ارتش سوریه آمد و با ظرفیت تمام کشورها داعش به نابودی گرایید.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: راه سردار شهید امروز یک مکتب است واین مکتب از ثمرات بهمن 57است.

امیر پوردستان اضافه کرد: ما امروز با چهره جدیدی از تهدیدات روبرو هستیم و دشمن با تمام امکانات به مقابله با ایران برخاسته است و بر دو محور جنگ اقتصادی و جنگ روانی تکیه کرده است.

وی اظهار کرد: دشمن قصد دارد ناامیدی را در دل مردم بیفروزد غافل از اینکه مردم کشور ما تربیت یافته مکتب زینب (سلام الله علیها )هستند.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ما در همه صحنه ها حضور داشته اند و با شرکت در انتخابات نیز اقتدار خود را به رخ تمامی  ملت ها خواهند کشید.

وی  به معامله قرن که دولتهای مرتجع منطقه تیز با آن موافقت کردند اشاره کرد وگفت: امتیازهایی به رژیم صهیونیسم داده شد تا دولت فلسطین به دولت صهیونیسم تبدیل شود اما طبق بیانات فرمانده کل قوا اسرائیل آن روز را نخواهد دید.

امیر پوردستان گفت: رهبر فرزانه انقلاب در بیاییه گام دوم ظرفیت را به جوانها سپردند چون از بنیه قوی علم و ایمان مزبن هستند و جوانان کشور ما شایستگی خود رادر همه عرصه ها نشان داده اند و این مملکت را درمسیر تحقق به اهداف یاور رهبری خواهند بود.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب را رمز پیروزی ما برشمرد و بیان کرد: ملت ما از وفادارترین ملت ها هستند واز توطئه ها هراسی به دل راه نمی دهند.

نظر شما