شناسهٔ خبر: 38129187 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

رضا صفری:

رسانه ها امروز یکی از مؤثرترین ابزارهای قدرت هستند

موج نیوز

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: رسانه ها امروز نقش مهمی بر عهده دارند زیرا در مؤلفه‌های قدرت مدیریت افکارعمومی یکی از ابزارهای موثر قدرت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رضا صفری در گردهمایی سرباز وحدت در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: سردار سلیمانی دارای نقش مؤثر و یک انسان دغدغه‌مند و درحال مبارزه و تلاش بود ونسبت به جامعه پیرامون خود بی‌تفاوت نبود.

 وی اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی برای ایده و آرمان خود مبارزه و جهاد شبانه روزی کرد به همین جهت هر رسانه و خبرنگار نیز وظیفه دارد در حوزه رسانه خود یک قاسم سلیمانی باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با اشاره به نقش رسانه ها گفت: رسانه ها در عصر حاضر از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که مدیریت افکار عمومی یکی از مهمترین مؤلفه‌های قدرت است و رسانه یک قدرت محسوب می‌شود.

رضا صفری ادامه داد: بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم تأکید شده است که رسانه‌ها باید حصر رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان را بشکنند، همان گونه که شهید حاج قاسم سلیمانی توانست حصر نظامی دشمن را بشکند.

وی بیان داشت: امروز وظیفه رسانه ها نیز شکست این حصر تبلیغاتی است که بر علیه ما حادث شده است که اگر در انجام این کار کوتاهی کنیم تنها به یک یاد بود و بزرگداشت از شهید سردار سلیمانی بسنده کرده ایم و راه این شهید والامقام را در عمل ادامه نداده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان با بیان اینکه اصحاب رسانه در خط مقدم دفاع از نظام و انقلاب هستند، گفت: دفاع از کیان عقیدتی نظام مقدس جمهوری اسلامی موضوعی است که امروز اصحاب رسانه برعهده دارند و باید با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم این مسیر را ادامه دهیم.

 

نظر شما