شناسهٔ خبر: 38122121 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

مشاوره پزشکی

توصیه متخصصان طب سنتی برای درمان مسمومیت غذایی و تپش قلب

طبق توصیه متخصصان طب سنتی، استفاده از گیاه ریحان مسمومیت های غذایی را از بین می برد. همچنين عرق بهار نارنج هم برای درمان تپش قلب و دلشوره مفید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مهر، متخصصان طب سنتی در مورد رفع مشکلات مسمومیت غذایی و سوختگی زبان، تپش لب و… توصیه های داشته اند که به آن ها اشاره می کنیم.

رفع مسمومیت غذایی با ریحان

ریحان یک گیاه عالی برای تسکین ناراحتی شکمی ناشی از مسمومیت غذایی است و با خاصیت های ضد میکروبی، به مبارزه با میکرو ارگانیسم هایی که مسوول این مشکل هستند کمک می کند.

همچنين سفارش شده است که برگ های ریحان، اندکی نمک دریایی و قدری فلفل سیاه را به ۳ قاشق سوپ خوری ماست ساده اضافه کنید. این مخلوط را سه تا چهار بار در روز بخورید تا نشانه های شما فروکش کند.

چربی سوزی بالا با مصرف سیب

کاهش کلسترول، جلوگیری از یبوست، پيش‌گيري از بیماری های قلبی، کاهش خطر ابتلا به سرطان (cancer) ، فیبر بالا که احساس سیری می شود و باعث کاهش وزن (Weight Loss) می شود و همچنين ضدالتهاب است، قدرت چربی سوزی بالایی دارد

برطرف شدن تپش قلب با عرق بهار نارنج

استفاده از آب نارنج و عرق بهار نارنج تپش قلب و دلشوره را از بین می برد و همچنين خوردن آب نارنج سکسکه را قطع می کند. نارنج ضد سرفه، اشتها آور و غرغره آب آن گلودرد را قطع می کند.

شکر راه حلی برای رفع سوختگی زبان

اگر بر اثر خوردن غذا یا چای دچار سوختگی زبان شدید، مقداری شکر روی زبان ریخته پس از چند ثانیه ديگر نه اثری از سوختگی و نه سوزشی احساس می کنید.

نظر شما