شناسهٔ خبر: 38078273 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

واکنش پلیس و استقلال به درگیری ماموران و سیاوش یزدانی

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر نوشت: سیاوش یزدانی در مورد درگیری با پلیس گفت: بین دو نیمه قصد رفتن به رختکن را داشتیم که تونل شلوغ بود و تن من به تن آقایی برخورد کرد که گفتند ایشان دادستان است. ایشان گفتند من را هل نده. من عذرخواهی کردم و گفتم ببخشید اینجا شلوغ است. اما رئیس میدانی نیروی انتظامی جلو آمد و به ما گفت اینجا چکار می کنید. گفتیم بازیکن استقلال هستیم و عارف غلامی کارتش را نشان داد که ایشان گفت بازیکن استقلال کدام … است!

وی ادامه داد: بعد از این ماجرا درگیر شدیم. مامور دولت با لباس من را زد و با همسترینگ پاره ۲۰ پله من را پرت کرد پایین و شروع کردند به کتک زدن. با چه اجازه ای بازیکن استقلال را می زنند. ۱۰ نفر را فرستادند رختکن که مصاحبه نکنید. چرا باید مصاحبه نکنم.

یزدانی ادامه داد: من حرمت لباس را نگه داشتم اما اینها حرمت ما را نگه نداشتند. ما را بردند در یک اتاق و یک چک زدند زیر گوش من. گفتم چرا می زنید گفتند چون پررو هستی! دوربین داخل اتاق هم ضبط کرده است. من حقم را پیگیری می کنم. شکایت هم می کنم و تا انتهایش می ایستم.

وبسایت باشگاه استقلال نوشت:

باشگاه استقلال، هیات مدیره باشگاه استقلال درباره خبر ضرب و شتم عارف غلامی و سیاوش یزدانی توسط ماموران نیروی انتظامی اطلاعیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

خدمت هواداران عزیز سلام عرض می‌کنیم

ضمن تبریک بمناسبت بازی مقتدرانه تیم محبوب استقلال و حمایت های بی دریغتان. هر چند که میتوانستیم با نتیجه عالی برنده این مسابقه باشیم، ولی به تیم محبوبمون بابت این بازی خوب افتخار میکنیم.

لازم است در خصوص اتفاق پیش آمده برای دو تن از بازیکنان عزیزمان در ورزشگاه آزادی باطلاع شریفتان برسانیم از لحظه باخبر شدن از موضوع از طریق مراجع زیربط از جمله مسؤلین محترم ناجا پیگیر موضوع شده ایم و خوشبختانه مسول محترم پرونده با فوریت در رختکن حاضر و در ادامه ودر حال بررسی و جمع اوری مدارک و شواهد هستند که ان‌شاءالله احقاق حق شود. به محض مشخص شدن نتیجه بررسی ها اطلاع رسانی خواهد شد.

ضمن تشکر از پرسنل محترم و زحمتکش نیروی انتظامی در برقراری نظم، امیدواریم در آینده شاهد چنین  اتفاق ناگواری نباشیم.

لذا از هواداران عزیز خواهشمندیم با سعه صدر و صبوری اجازه فرمایند موضوع از مسیرهای قانونی پیگیری شود و از دامن زدن به این موضوع در فضای مجازی خودداری شود تا خدای ناکرده باعث دلسرد شدن عزیزان و خدمتگزاران در نیروی انتظامی و یا ایجاد حاشیه برای دو بازیکن عزیزمان جلوگیری شود.

ایسنا به نقل از  ایسنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس نوشت: «در پی اظهارات دو تن از بازیکنان تیم فوتبال استقلال و طرح یکسری ادعاها، این موارد در دست بررسی است و نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.»

انتهای پیام

نظر شما