شناسهٔ خبر: 38058222 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وزارت بهداشت ترکیه تأیید کرد؛ یک کشته و ۱۵۷ زخمی در سانحه فرودگاه استانبول

وزارت بهداشت ترکیه اعلام کرد در جریان سانحه خروج یک فروند هواپیمای مسافربری از باند فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول دست‌کم یک نفر کشته و ۱۵۷ نفر زخمی شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری اسکای‌نیوز، وزارت بهداشت ترکیه شامگاه چهارشنبه تأیید کرد که حادثه خروج یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت پگاسوس از باند فرودگاه بین‌المللی صبیجه گوکچن که عصر امروز اتفاق افتاد، دست‌کم یک کشته و 157 مجروح بر جای گذاشته است.

پایگاه خبری صباح ترکیه ساعاتی پیش گزارش داد که یک فروند هواپیمای مسافربری در هنگام فرود در فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول از باند خارج شده و متعاقباً آتش گرفته است. دقایقی بعد از وقوع این حادثه، برخی رسانه‌ها به نقل از منابع مستقر در فرودگاه بین‌المللی صبیحه‌ گوگچن اعلام کردند که حادثه هیچ تلفاتی نداشته و تمامی مسافران توانسته‌اند از طریق شکاف‌های ایجاد شده در بدنه هواپیما، از آن خارج شوند.

در ادامه آمارهایی درباره مجروحان این حادثه در رسانه‌ها منتشر شد و اکنون وزارت بهداشت ترکیه نیز تأیید کرده است که از 177 مسافر این هواپیما -که از ازمیر وارد استانبول شده بود- 157 نفر زخمی شده و یک نفر نیز جان خود را از دست داده است. درباره شدت جراحات مجروحان حادثه اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.

انتهای پیام/.

 

برچسب‌ها:

نظر شما