شناسهٔ خبر: 38041000 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

"خوب بد جلف۲" و " لباس شخصی" امروز در زاهدان اکران می‌شود

فیلم‌های "خوب بد جلف۲: ارتش سری" و " لباس شخصی" در دومین روز از اکران فیلم‌های جشنواره فجر در زاهدان به روی صحنه می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، فیلم‌های "خوب بد جلف2: ارتش سری" و " لباس شخصی" امروز چهارشنبه 16 بهمن ماه در دومین روز از اکران فیلم‌های جشنواره فجر در 2 سینما هلال و اشراق زاهدان به روی صحنه می‌رود.

فیلم "خوب بد جلف2: ارتش سری" به کارگردانی پیمان قاسمخانی و تهیه کنندگی محسن چگینی قرار است امروز بر روی پرده سینما هلال زاهدان به نمایش گذاشته شود این فیلم یک ژانر کمدی را خلق کرده که ادامه قسمت اول خوب بد جلف است.

بازیگران این فیلم پژمان جمشیدی,  سام درخشانی,  حامد کمیلی,  ریحانه پارسا,  گوهر خیراندیش,  فرهاد آئیش,  امیرمهدی ژوله,  مارال فرجاد,  شکیب شجره,  ستاره پسیانی هستند.

لباس شخصی چهارمین فیلمی است که عصر امروز روی پرده سینما هلال در خیابان آزادی می‌رود، کارگردان و تهیه کننده این فیلم امیرعباس ربیعی و حبیب والی نژاد هستند، لباس شخصی فیلمی سیاسی و تاریخی است که به اتفاقات دهه شصت و فعالیت حزب توده در ایران می پردازد.

مهدی نصرتی، توماج دانش بهزادی، مجید پتکی، مهیار شاپوری، عماد درویشی، میلاد افواج، احمد لشینی، مجید جعفری، شهاب بهرامی، روزبه رئوفی، ماه‌منیر بیطاری، نجلا نظریان، ابوذر ساعدی، وحید نفر وکیوان محمودنژاد بازیگران این فیلم هستند.

فیلم‌های "تومان و کشتارگاه"در روز نخست اکران فیلم‌های جشنواره فجر در زاهدان با استقبال گسترده مردم مواجه شده است که بیش از 500 نفر این دو فیلم را مشاهده کردند. 

انتهای پیام/394/ ت

نظر شما