شناسهٔ خبر: 38023469 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

اکران 14 اثر برتر جشنواره فیلم فجر در استان البرز /آثار جشنواره فجر را در سینماهای البرز ببینید

موج نیوز

با آغاز جشنواره فیلم فجر از امروز سه شنبه 15 بهمن علاقه مندان البرزی می توانند طی یک هفته 14 اثر از فیلمهای این جشنواره را در دو سینمای البرز ببینند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان البرز با اشاره به اهمیت جشنواره فیلم فجر گفت: این جشنواره همزمان با تهران در دو سینمای پردیس اکو مال مشکین دشت و ساویز استان البرز برگزار می شود.

ناصر مقدم افزود: جشنواره از امروز شروع می شود و تا هفت روز ادامه دارد و در طی این یک هفته 14 فیلم در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت .

 وی در ادامه گفت: ساعت اکران این فیلمها «پنج » و «هفت و نیم» بعداز ظهر در نظر گرفته شده است و علاقه مندان می توانند با مراجه به سایت های مرتبط بلیط تهیه کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اظهار داشت: فیلم های «عامه پسند»، «مردن در آب مطهر» «آبادان 11»، «شهر ابر بارانش گرفته»، «بی صدا»، « حلزون » «پدران»، «تعارض» و ... از جمله آثاری هستند که در قالب جشنواره فیلم فجر در البرز به نمایش در می‌آیند.

مقدم در پایان از افتتاح دو جشنواره تجسمی کودکان و نوجوانان با ارائه بیش از 150 آثار و جشنواره کهن دشت در نظر آباد که به صورت استانی و خیابانی اجرا می شود خبر داد.

 

 

نظر شما