شناسهٔ خبر: 37972637 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آغاز بلیت فروشی جشنواره فجر در شیراز + جزئیات اکران فیلم‌ها

همزمان با سی و هشتمین جشنـواره فیلم فجر نوزدهمین دوره آن در شیراز در روزهای ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، همزمان با سی و هشتمین جشنـواره فیلم فجر نوزدهمین دوره آن در شیراز در روزهای 15 تا 22 بهمن ماه برگزار می‌شود. 

تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، مجموعه فرهنگی سینمایی هنر شهر آفتــاب و پردیس سینمـایی گلستـان برای اکران فیلم‌های جشنواره فجر انتخاب شدند. 

بلیت فروشی جشنواره فجر در شیراز از امروز آغاز شده و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت Irantic.com مراجعه کنند. براساس اعلام ارشاد اسلامی فارس قیمت بلیت‌ها در تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس برای هر فیلم 15 و 10 هزار تومان و در مجموعه‌ فرهنگی سینمایی هنرشهر آفتاب و پردیس سینمایی گلستان 20  هزار تومان است و هر فرد با یک کد ملی می‌تواند 4 بلیت تهیه کند. 

جزئیات اکران فیلم‌های فجر در شیراز 

در تالار حافظ 3 سانس 17، 19:30 و 22 برای اکران در نظر گرفته شده که در روز سه‌شنبه 15 بهمن ماه فیلم‌های «سینما شهر قصه» به کارگردانی کیوان علی محمدی و علی اکبر حیدری در سانس 17 و فیلم « پدران» به کارگردانی سالم صلواتی در سانس 19:30 اکران می‌شود. 

در روز چهارشنبه 16 بهمن ماه فیلم « شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت در ساعت 17 و فیلم « پوست» به کارگردانی بهمن ارک و بهرام ارک در سانس 19:30 اکران می‌‌شود. در روز پنج‌شنبه 17 بهمن ماه فیلم «عامه پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی در ساعت 17، « تعارض» به کارگردانی محمدرضا لطفی در ساعت 19:30 و «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور در سانس 22 اکران می‌شود. 

در روز جمعه 18 بهمن ماه «مردن در آب مطهر» به کارگردانی نوید محمودی در سانس 17، « خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سانس 19:30 و «خوب بد جلف 2» به کارگردانی پیمان قاسم خانی در سانس 22 اکران می‌شود. 

در روز شنبه 19 بهمن ماه «آبادان یازده 60» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی و «روز بلوا» به کارگردانی بهروز شعیبی به ترتیب در سانس‌های 17، 19:30 و 22 اکران می‌شود.

در روز یکشنبه 20 بهمن ماه «ابر بارانش گرفته» به کارگردانی مجید برزگر،  «درخت گردو» به کارگردانی محمد حسین مهدویان و  «دو زیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد به ترتیب در سانس‌های 17 تا 22 اکران می‌شود. 

در روز دوشنبه 21 بهمن ماه  «بی‌صـدا حلزون» به کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده، «لباس شخصی» به کارگردانی امیرعباس ربیعی و  «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی به ترتیب در سانس‌های 17، 19:30 و 22 اکران می‌شود. 

در روز سه‌شنبه 22 بهمن ماه  «مغز استخوان» به کارگردانی حمیدرضا قربانی و «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان در سانس‌های 17 و 19:30 اکران می‌شود.

در مجموعه هنر شهر آفتاب نیز 3 سالن برای اکران فیلم‌های فجر در نظر گرفته شده که در سالن زرد در ساعت 10 صبح فیلم‌های کودک و نوجوان از جمله « بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری در روز سه‌شنبه 15 بهمن ماه، « کاتی و ستاره» به کارگردانی عبدالرضا مجلسی در روز چهارشنبه 16 بهمن ماه، « منطقه پرواز ممنوع» اثر امیر داساگر در روز شنبه 19 بهمن ماه، «تورنا2 » به کارگردانی سید جواد هاشمی در روز یکشنبه 20 بهمن ماه و « قطار آن شب» در روز دوشنبه 21 بهمن ماه به کارگردانی حمیدرضا قطبی اکران می‌شود. 

در سالن نارنجی مجموعه هنر شهر آفتاب در روز سه‌شنبه در سانس 19 روز بلوا و در سانس 21:30 سه کام حبس؛ در روز چهارشنبه آتابای در سانس 19 و مغز استخوان در سانس 21:30 و در روز پنج‌شنبه دوزیست و « خوب، بد، جلف2» به ترتیب در سانس 19 و 21:30 اکران می‌شود. 

در سالن آبی این مجموعه فیلم‌ها در 2 سانس 18 و 20:30 اکران می‌شود که به ترتیب در روزهای سه‌شنبه فیلم پدران و سینما شهر قصه، در روز چهارشنبه پوست و شنای پروانه، در روز پنج‌شنبه تعارض و عامه پسند، در روز جمعه خروج و مردن در آب مطهر، در روز شنبه خون شد و آبادان یازده 60، در روز یکشنبه درخت گردو و ابر بارانش گرفته و در روز دوشنبه لباس شخصی و بی‌صدا حلزون اکران می‌شود. 

در مجموعه سینمایی گلستان نیز در دو سانس 18:30 و 21 فیلم‌های فجر اکران می‌شود که به ترتیب در روزهای سه‌شنبه «خوب، بد، جلف 2» و شنای پروانه؛ در روز چهارشنبه روز بلوا و عامه پسند، در روز پنج‌شنبه سه کام حبس و خون شد، در روز جمعه آتابای و درخت گردو، در روز شنبه مغز استخوان و خروج اکران می‌شود. 

در روزهای یکشنبه 21 و دوشنبه 22 بهمن ماه این مجموعه تنها در سانس 21 به اکران فیلم‌های فجر می‌پردازد که در روز 21 بهمن ماه فیلم لباس شخصی و در روز دوشنبه فیلم دوزیست اکران می‌شود. 

انتهای پیام/ 424/ز

نظر شما