شناسهٔ خبر: 37956431 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

وزیر دفاع:

نیروهای مسلح مصمم هستند تا تهدید پیش آمده را به فرصتی برای پیشرفت مردم منطقه تبدیل کنند

وزیر دفاع گفت: کلیه مسئولان کشور اعم از دولت خدمتگزار و نیروهای مسلح مصمم هستند تا این تهدید پیش آمده را به فرصت مغتنمی برای پیشرفت های مردم منطقه تبدیل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ حاتمی با حضور در روستای هلک داری بخش دشتیاری از شهرستان چابهار با مردم این روستا دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار وزیر دفاع با حضور صمیمانه در جمع مردم روستای هلک داری از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه های مردم سیل زده قرار گرفت.

امیر سرتیپ حاتمی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به مردم این روستا تصریح کرد: تمام سعی و تلاش مجموعه وزارت دفاع پس از سیل اخیر برآن بود تا با گسیل امکانات مهندسی، راه سازی، معیشتی، درمانی، بیمه ای و در تعامل تنگاتنگ با ستاد بحران استان بتواند قدم موثری  را دربرطرف کردن دغدغه های مردم استان بردارد.

وی حضور در جمع گرم و صمیمی مردم شریف منطقه را توفیق و عنایت الهی دانست و افزود: پس از این سیل اخیر تمام دستگاه ها، سازمان ها، نهادها و مردم تلاش کردند تا هم و غم مردم را کم کنند و ما در وزارت دفاع نیز با راه اندازی قرارگاه عاشورائیان وزارت دفاع سعی کردیم به کمک مردم عزیز این منطقه بشتابیم.

وزیر دفاع ساماندهی و ترمیم زیر ساخت هایی مثل راه، پل، جاده، برق، آب و ... را از الزامات و اولویت های رسیدگی به مردم منطقه دانست و تصریح کرد: کلیه مسئولین کشور اعم از دولت خدمتگزار و نیروهای مسلح مصمم هستند تا این تهدید پیش آمده را به فرصت مغتنمی برای پیشرفت های مردم منطقه تبدیل شود.

برچسب‌ها:

نظر شما