شناسهٔ خبر: 37927378 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

موبایل و تبلت

هر آنچه باید از نسل بعدی گوشی‌های آیفون بدانیم

تاکنون اطلاعات متعددی در مورد نسل بعدی گوشی های اپل، آیفون ۱۲، منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، آیفون ۱۲ بعنوان نسل بعدی گوشی های جدید اپل، تا به حال نظر بسياري از طرفداران این برند تکنولوژی آمریکایی را به سمت و سوی خود جلب کرده بگونه ای که در نظرسنجی های صورت گرفته، عده کثیری از آن ها می خواهند تا زمان معرفی و عرضه آیفون ۱۲ منتظر بمانند و بعد اقدام به خریداری یک گوشی جدید کنند.

بر اساس گزارش وب سایت news۱۸، تا به حال اطلاعات غیر رسمی زیادی در مورد نسل بعدی گوشی های اپل، آیفون ۱۲، منتشر شده که محتمل ترین ویژگیهای آن به شرح زیر است:

آیفون ۱۲ به صفحه نمایش اولد( OLED) مجهز است.

این گوشی جدید قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت پرسرعت همراه موسوم به شبکه ۵G را داراست

به نظر میرسد که آیفون ۱۲ در چهار مدل مختلف در اختیار کاربران و مشتریان قرار خواهد گرفت.

تا به حال قرار است آیفون ۱۲ در سه سایز و میزان مختلف عرضه و ارائه شود که دو مدل از آن ها صفحه نمایش ۶.۱ اینچی، یکی از آن ها ۵.۴ اینچی و دیگری ۶.۷ اینچی دارد.

انتظار میرود که آیفون ۱۲ از نسل پیش از خود یعنی گوشی های آیفون ۱۱ باریک تر و نازک تر خواهد بود.

همچنين دو مدل از آیفون های نسل جدید، تنها دو لنز دوربین در پنل پشتی خود خواهند داشت این در حالی است که دو مدل پرچم دار آن به سه لنز دوربین در پنل پشتی با کیفیت و قابلیت های متفاوت مجهز خواهند بود.

آیفون ۱۲,اخبار دیجیتال,خبرهای دیجیتال,موبایل و تبلت

قرار است نسل جدید گوشی های اپل( آیفون ۱۲) طبق روال هرساله در جریان برگزاری رویداد اختصاصی این غول تکنولوژی بصورت رسمی رونمایی شود.

البته تمامی اطلاعات و جزئیات ذکر شده در بالا بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی منابع خبری و آگاه بوده است و هنوز بصورت رسمی از سوی شرکت اپل تائید نشده اند.

نظر شما