شناسهٔ خبر: 37880008 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین:

برگزاری همه‌پرسی در فلسطین با مشارکت ساکنان اصلی آن تنها راه پایان اشغال فلسطین است

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در بیانیه‌ای علیه نشست هولوکاست و معامله قرن آورد که آمریکا قصد دارد با رونمایی از معامله قرن، آخرین میخ‌ها بر تابوت سرزمین فلسطین را بکوبد و به اشغال آن رسمیت بخشد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی علیه نشست هولوکاست و معامله قرن بیانیه ای صادر کرد که به شرح زیر است:

باسمه تعالی

دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی برگزاری نشست نمایشی اخیر هولوکاست در قدس شریف را به عنوان اقدامی صهیونیستی – آمریکایی برای به سخره گرفتن واقعیت ها و افکار عمومی جهان محکوم می نماید.

آمریکا و برخی کشورهای اروپایی دارای تاریخ استعمارگری به خوبی می دانند که هولوکاست واقعی توسط صهیونیست ها علیه ملت مظلوم فلسطین صورت گرفته و ده‌ها سال است که در مقابل چشم جهانیان در حال انجام است.

میلیون ها فلسطینی بی دفاع به ویژه زنان و کودکان تا کنون به دست صهیونیست ها کشته، مجروح و از خانه و کاشانه خود آواره شده اند و ده‌ها هزار فلسطینی حتی کودکان در زندان های مخوف رژیم صهیونیستی زندانی هستند.

برخی کشورهای استعمارگر غربی هزینه جنایت خود علیه قوم یهود را از جیب و حق سرزمینی کشورهای اسلامی و عربی پرداخت نمودند و همچنان در کنار آمریکا همه جانبه از جنایات صهیونیست ها در توسعه اشغالگری و کشتار انسان های بی گناه حمایت می کنند.

دولت آمریکا به ویژه رئیس جمهور نژادپرست وتروریست این کشور، سرمست از ترور و جنایت، درصدد است تا با اعلام و رونمایی از طرح معامله و خیانت ننگین قرن، آخرین میخ ها را بر تابوت سرزمین فلسطین بکوبد و به زعم خود اشغال سرزمین فلسطین از جمله کرانه غربی را رسمی نماید.

دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن نشست نمایشی هولوکاست و همچنین اعلام رونمایی از معامله قرن ترامپ، طرح جمهوری اسلامی ایران مبنی بر برگزاری همه پرسی در سرزمین های اشغالی با مشارکت ساکنین اصلی آن که به شماره S/2019/862 نزد سازمان ملل متحد به ثبت رسیده است را تنها راه حل مشروع و بین المللی برای برون رفت از بحران موجود و پایان اشغال یک سرزمین اسلامی – مسیحی و یهودی می داند و از همه سازمان ها، مجالس و افکار عمومی می خواهد طرح معامله قرن که بی تردید سرآغاز موجی از تنش و خشونت در منطقه خواهد بود را محکوم نمایند.

پایان پیام
 

نظر شما