شناسهٔ خبر: 37879454 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

ادعای خبرنگار کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی؛

رافید: کشورهای عربی حوزه خلیج (فارس) از طرح موسوم به معامله قرن حمایت می کنند

یک خبرنگار صهیونیست به نقل از یک مقام ارشد کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از حمایت برخی از این کشورها از طرح موسوم به «معامله قرن» خبرداده است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از عربی 21، "باراک رافید" خبرنگار سیاسی کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی به طور آشکار در گزارشی اشاره کرد:به نظر می رسد که درصورت پرده برداری از طرح صلح موسوم به معامله قرن کشورهای عربی با صدور بیانیه ای از آن به طور کامل حمایت کنند.

 

رافید همچنین در ادامه گزارش خود آورد که یکی از مسئولان کشورهای عربی به او ابلاغ کرده است که کشورهای عربی حوزه خلیج (فارس) مانند عربستان سعودی، امارات، قطر، بحرین هیچ مشکلی با معامله قرن ندارند بلکه با صدور بیانیه ای از موجودیت و اجرای آن حمایت خواهند کرد.

 

این مقام (به گفته رافید) بلند پایه عربی همچنین ادعا کرده که در صورت اجازه ایالات متحده آمریکا به اسرائیل مبنی بر ضمیمه شدن کرانه باختری به دیگر اراضی اسرائیلی با اجرای معامله قرن مخالفت خواهند کرد.

 

به گزارش قدسنا،این درحالی است که کمیته پیگیری نیروهای اسلامی و ملی فلسطینی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (فردا) را روزهای خشم و درگیری با رژیم اسرائیل اعلام کرد و از ملت فلسطین خواست با حضور در خیابان‌ها و میادین اراضی فلسطینی اعتراض خود به طرح آمریکایی-صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» را اعلام کنند.

 

امروز قرار است که بنیامین نتانیاهو و دونالد ترامپ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور آمریکا از طرح  معامله قرن رونمایی کنند.

 

انتهای پیام/ م.ح

نظر شما