شناسهٔ خبر: 37874261 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

ادعای یک رسانه اسرائیلی : تشکیلات خودگردان مانع اعتراضات علیه معامله قرن می‌شود

یک رسانه رژیم صهیونیستی مدعی شده است که تشکیلات خودگردان فلسطین تصمیم گرفته است مانع برگزاری تجمعات اعتراض آمیز علیه طرح معامله قرن شود.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، روزنامه یسرائیل هیوم ادعا کرد تصمیم تشکیلات خودگردان پس از نامه هایی اتخاذ شده که مسئولان امنیتی اسرائیل به همتایان خود در تشکیلات خودگردان فرستاده اند.

 

 بر اساس ادعای این رسانه اسرائیلی، محتوای نامه های مقامات امنیتی اسرائیل به تشکیلات خودگردان این است که مانع تشدید اوضاع و تنش در کرانه باختری پس از اعلام رسمی طرح معامله قرن شوند.

 

این رسانه رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسئول امنیتی تشکیلات خودگردان مدعی شد که تشکیلات خودگردان امشب تصمیم گرفته است که هیچ برنامه و فعالیت خشمگینانه ای در کرانه باختری برگزار نشود.

 

این در حالی است که منابع فلسطینی گزارش داده بودند که ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تهدید شده است که بهای پاسخ ندادن به تماس تلفنی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را پرداخت خواهد کرد.

 

منابع خبری پیشتر گفته بودند ابومازن به درخواست واسطه ها برای تماس تلفنی با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پاسخ منفی داده است.

 

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با اعلام زمان رونمایی از طرح خود موسوم به معامله قرن که هدف از آن حذف مسئله فلسطین است، در روز سه شنبه خبر داد و گفت بسیاری از کشورهای عربی با طرح معامله قرن موافقت کرده و آن را طرح خیلی بزرگی توصیف کرده‌اند.

انتهای پیام/ر.م/

نظر شما