شناسهٔ خبر: 37747006 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جمله | لینک خبر

بانک مرکزی اعلام کرد: معافیت تراکنش‌های زیر ۱۰۰ هزار تومان از دریافت رمز پویا

صاحب‌خبر -

معافیت تراکنش‌های زیر ۱۰۰ هزار تومان از دریافت رمز پویا

تهران- ایرنا- بانک مرکزی اعلام کرد: بانک‌ها می‌توانند تراکنش‌های بدون حضور کارت بانکی را تا سقف یک میلیون ریال در هر ۲۴ ساعت از الزام استفاده از رمز دوم پویا معاف کنند.

به گزارش روز سه شنبه بانک مرکزی، با توجه به درخواست کسب و کارها، ذینفعان حوزه خرید بدون حضور کارت و همچنین درخواست اپراتورها جهت خرید از طریق کدهای دستوری USSD، بانک‌ها می‌توانند تراکنش‌های فوق تا سقف یک میلیون ریال در هر ۲۴ ساعت را از الزام استفاده از رمز دوم پویا معاف کنند.

همچنین از هفته دوم بهمن‌ماه، ارایه خدمات پرداخت غیرحضوری با رمز دوم ایستا طی چند روز در بانک‌های مختلف متوقف می‌شود.

هموطنان در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام در خصوص فعال‌سازی یا استفاده از رمزهای پویای کارت‌های بانکی با شماره تلفن‌های مرکز ارتباط‌ با مشتریان بانک خود تماس بگیرند.

مرکز تماس کاشف با شماره  ٩١٠٠٩٩٦٠ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به سوالات و دریافت پیشنهادات و انتقادات در خصوص نحوه خدمت‌رسانی بانک‌ها و موسسات اعتباری است.

بانک مرکزی با یادآوری اینکه دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک امکان‌پذیر است، اعلام کرد: مشتریان بانکی که تاییدیه شماره تلفن همراه خود را به بانک خود اعلام کرده‌اند با فشردن دکمه دریافت رمز دوم پویا در درگاه‌های پرداخت، رمز خود را از طریق پیامک دریافت می‌کنند.

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در این باره گفته است: از هشتم بهمن به تدریج رمز دوم ایستای بانک‌های مختلف غیر فعال می‌شود.

نظر شما