شناسهٔ خبر: 3773761 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرخبر | لینک خبر

خلیلیان: اجازه بدهید سربازها بازی کنند

مديرعامل سپاهان که تيمش 2 بازيکن سرباز در تيم تراکتورسازي تبريز دارد، از سازمان نظام وظيفه مي‌ خواهد که اين بازيکنان براي ليگ قهرمانان بخشيده شوند.

صاحب‌خبر -
شهرخبر: مهرزاد خلیلیان در این باره به "ورزش سه" گفت: ما الان هم که در لیگ قهرمانان حضور نداریم فکر می‌ کنیم این بازی ها، بازی های ملی هستند بنابراین از سازمان نظام وظیفه می‌ خواهیم که اجازه بدهند بازیکنان سرباز در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند. این بازی ها برای کشور ما فوق العاده مهم است و من امیدوارم به این موضوع توجه شود.

او ادامه داد: من بارها با آقای کفاشیان صحبت کرده ام و به ایشان گفته ام همان انرژی ای که برای تیم‌ملی می‌گذارند، برای تیم های باشگاهی که قرار است در لیگ قهرمانان شرکت کنند هم باید گذاشته شود. در تمام دنیا اهمیت بازی های باشگاهی کمتر از بازی های ملی نیست. اگر یک تیم ایرانی قهرمان جام‌ملت‌های آسیا شود، کشور ما از آن نفع می‌ برند و بنابراین من از سازمان نظام وظیفه هم می‌ خواهم که این مشکل را حل کنند.

مدیرعامل سپاهان قبول ندارد که برنامه ریزی فدراسیون فوتبال برای لیگ قهرمانان آسیا خوب نیست: من این موضوع را قبول ندارم و انصافا آقای تاج هرگونه تلاش می‌ کند که تیم هایی که می‌ خواهند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند، به بهترین شکل در این بازی ها آماده شوند. تیمی که می‌ خواهد در لیگ قهرمانان شرکت کند، باید در سه جام بجنگد و طبیعی است که بازی آنها کمی فشرده می‌ شود.

نظر شما