شناسهٔ خبر: 37730654 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان صاحب کمیته فضای مجازی می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر تشکیل و راه‌اندازی کمیته فضای مجازی در شورای اطلاع رسانی استان سمنان تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حبیب الله خجسته پور عصر امروز در نشست شورای اطلاع رسانی استان سمنان که در استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: با توجه به حساسیت بیش از حد فضای مجازی نیاز است در شورای اطلاع رسانی استان سمنان کمیته‌ای به نام فضای مجازی تشکیل شود.

وی افزود: تشکیل این کمیته مستلزم ارائه یک پیش‌نویس است و باید در همین ابتدای راه سنگ بنای این کمیته محکم باشد تا بتوانیم شاهد انجام اقدامات اثرگذار از سوی این کمیته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به مهمترین رسالت‌های کمیته فضای مجازی اشاره کرد و گفت: ایجاد این کمیته در شورای اطلاع رسانی استان سمنان یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر است.

خجسته پور بیان کرد: اهداف کمیته مجازی و اعضای آن باید مشخص شوند تا بر اساس آن اهداف اقدامات و برنامه‌ها انجام شوند.

وی گفت: فضای مجازی فضایی مهم و حساس است؛ بنابراین می‌بایست اقدامات و برنامه‌ها نیز در قالب کمیته فضای مجازی متناسب با اهمیت و حساسیت این فضا طرح ریزی شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف اجرایی باید ارتباط بین دستگاه خود و خبرنگاران را مورد توجه ویژه قرار دهند و مردم را بدینوسیله از دستاوردها و خدمات دستگاه‌های خود مطلع کنند.

انتهای پیام/363/ ع

نظر شما