شناسهٔ خبر: 3770957 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان:

۷۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان سمنان ذخیره‌سازی شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از ذخیره‌سازی ۷۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌های این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید حسن میرعماد در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان در سازمان جهاد کشاورزی این استان اظهار داشت: علی‌رغم این ذخیره‌سازی توزیع مرغ منجمد در این استان مناسب نبوده است.

وی افزود: علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته در توزیع مرغ مرود نیاز به مردم استان، عرضه مرغ منجمد برای تنظیم بازار چندان قابل‌توجه نبوده و دریافت و توزیع به‌اندازه کافی و در حد انتظار مردم نیست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با انتقاد از گران‌تر بدون قیمت مرغ گرم در استان سمنان نسبت به استان‌های هم‌جوار گفت: قیمت مرغ گرم در استان سمنان باید با استان‌های هم‌جوار متعادل شود.

به گفته وی، با بررسی‌های انجام‌شده در چند روز اخیر متوسط قیمت عرضه گوشت مرغ گرم در استان سمنان از میانگین استان‌های هم‌جوار بالاتر است.

میرعماد بابیان اینکه توزیع مرغ منجمد رفاه حال قشر کم‌درآمد را به دنبال دارد، عنوان کرد:در کنار توزیع مرغ گرم، مرغ منجمد باید به میزان کافی در دسترس مردم این استان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت پشتیبانی امور دام استان مرغ منجمد موردنیاز را تأمین کرده است و برای توزیع در همه واحدهای زیرپوشش برای تنظیم بازار و رفاه حال قشر کم‌درآمد جامعه باید مرغ منجمد در دسترس مردم قرار گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تأکید کرد: اصناف مرتبط باید با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام استان نسبت به عرضه مرغ منجمد و اطلاع‌رسانی به مردم تلاش کنند.

به گزارش تسنیم، میزان عرضه مرغ زنده برای کشتارگاه، تعدیل در قیمت عرضه مرغ زنده و ضریب کشتار، همکاری لازم از سوی اتحادیه شرکت تعاونی مرغداران برای تأمین مرغ زنده، اولویت تأمین مرغ گرم موردنیاز و سپس خروج مرغ مازاد با کنترل لازم، از مباحث این نشست به‌منظور تنظیم بازار مرغ در استان سمنان بود.

انتهای پیام/ ب

نظر شما