شناسهٔ خبر: 3764341 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

90/ ناراحتي قلعه‌نوعي از تعليق حکم جاسم؟!

پس از تعليق حکم محروميت دو جلسه‌اي جاسم کرار چون در انشاء راي اوليه آمده بود اين حکم قطعي و لازم‌الاجرا است خيلي‌ها درخصوص اين قضيه جبهه گرفتند و به گونه‌اي اظهارنظر کردند که ظاهرا کميته انضباطي با وجود رفتار غير اخلاقي جاسم کرار در ديدار استقلال و سايپا در مورد وي با مماشات رفتار کرده است.

صاحب‌خبر -

پس از تعليق حکم محروميت دو جلسه‌اي جاسم کرار چون در انشاء راي اوليه آمده بود اين حکم قطعي و لازم‌الاجرا است خيلي‌ها درخصوص اين قضيه جبهه گرفتند و به گونه‌اي اظهارنظر کردند که ظاهرا کميته انضباطي با وجود رفتار غير اخلاقي جاسم کرار در ديدار استقلال و سايپا در مورد وي با مماشات رفتار کرده است. موضع‌گيري بعضي از مسئولان فدراسيون در خصوص کميته انضباطي و حتي جبهه‌گيري مديران باشگاه‌هاي مختلف درخصوص اقدام غير متعارف اين کميته در تعليق محروميت يک بازيکن در شب بازي گمانه‌زني‌ها درخصوص احتمال تائيد مجدد اين راي توسط کميته انضباطي را افزايش داده تا حداقل اين مرجع قضايي نشان دهد توصيه پذير نيست و در مورد جاسم کرار با مسئولان باشگاه استقلال راه نيامده است.
اما نکته جالب توجه ناراحتي قلعه‌نوعي از شيوه برخورد مسئولان باشگاه استقلال در مورد جاسم کرار و محروميتش بوده است چرا که فعاليت براي بررسي مجدد پرونده کرار در کميته انضباطي باعث شده هم يک هجمه انتقادي عليه اين باشگاه ايجاد شود و هم در صورت تائيد دوباره اين حکم که چندان بعيد نيست وي محروميت کرار در ديدار با گسترش فولاد را با غيبت اين بازيکن در ديدار با نفت تهران معاوضه کرده است معامله‌اي که به هيچ عنوان به نفع قلعه‌نوعي و تيمش نيست.
به خصوص که قلعه‌نوعي و استقلال در ديدار رفت مقابل نفت تهران شکست خوردند و کام سرمربي آبي‌پوشان از اين باخت هنوز تلخ است. در ضمن از اتفاقاتي که منجر به صدور بيانيه عليه منصوريان و نفت تهران شد زمان زيادي نمي‌گذرد و با احتمال غيبت کرار در ديدار برگشت نه تنها احتمال عدم توفيق در اين ديدار افزايش پيدا کرده بلکه مقدماتي فراهم شده که منصوريان بعد از سکوت در برابر بيانيه آبي‌پوشان پاسخ آنها را در ميدان مسابقه بدهد.
مي‌توانيد تصور کنيد اگر محروميت تعليقي جاسم کرار مجددا تائيد شود امير قلعه‌نوعي براي بازي با نفت تهران چقدر عصباني خواهد شد.

نظر شما