شناسهٔ خبر: 37576389 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله سعیدی در گفت‌وگو با تسنیم: ‌چند شهید حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در حرم حضرت معصومه (س) دفن می‌شوند + فیلم

گروه استان‌ها ـ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ضمن عرض تسلیت حادثه سقوط هواپیما‌ گفت: ‌چند شهید حادثه سقوط هواپیما در حرم حضرت معصومه (س) دفن می‌شوند.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله سید محمد سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم با عرض تسلیت حادثه سقوط هواپیما‌ اظهار داشت: این مصیبت را به رهبر معظم انقلاب، دولت، مردم و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌کنم.

 تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) از خداوند متعال طلب صبر و بردباری برای خانواده‌های داغدار این حادثه کرد و گفت: از خدا می‌خواهیم همگان را از این امتحان بزرگ سربلند بیرون بیاورد.

وی با بیان اینکه خداوند برای تسکین دل این خانواده‌های داغدار جبران می‌کند، تأکید کرد: امیدواریم وسیله تحقیق درباره این حادثه به‌طور علمی، دقیق، حساب‌شده و با حوصله و بدون عجله و با صبوری انجام گیرد.

سعیدی با اشاره به دیدار و دلجویی مسئولان استان از خانواده‌های داغدار این حادثه عنوان کرد: این توفیق حاصل شد که این عزیزان مهمان حضرت معصومه(س) باشند و در جوار آن حضرت دفن خواهند شد.

امام‌جمعه قم خاطرنشان کرد: از خداوند متعال خواستاریم مقام این شهدا عالی است، متعالی کند و به خانواده‌های داغدار این عزیزان صبر عنایت کرده و سلامتی دهد.

انتهای پیام/451/ش

نظر شما