شناسهٔ خبر: 3756017 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جلسه ۱+۵ و ایران در سطح معاونین ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: جلسه گروه ۱+۵ و ایران در سطح معاونین امشب ساعت ۲۰ به وقت محلی (۲۲:۳۰ به وقت تهران) در شهر ژنو برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزرای تسنیم، جلسه 1+5 و ایران در سطح معاونین امشب ساعت 20به وقت محلی (ساعت 10:30 شب به وقت تهران) در شهر ژنوبرگزار خواهد شد.

از سوی دیگر جان کری وزیر خارجه آمریکا برای دیدار با محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران به محل اقامت وزیر خارجه کشورمان در ژنو رفت.

امروز نیز علی اکبر صالحی، رئیس‌ سازمان انرژی هسته‌ای کشورمان در ادامه مذاکرات هسته‌ای ایران در ژنو دو دور با ارنست مونیز، وزیر انرژی آمریکا دیدار کرد.

معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا نیز به صورت دوجانبه و همچنین به صورت سه جانبه و با حضور هلگا اشمیت معاون فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت‌وگو کردند.

صالحی و مونیز روز گذشته (شنبه) نیز با حضور مذاکره کنندگان ارشد ایران و آمریکا با یکدیگر دیدار و گفتگو کرده بودند.

مذاکرات کنونی میان ایران و گروه1 1+5 در حالی ادامه دارد که روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مقاله‌ای به نقل از دیپلمات‌های غربی مدعی شد در دور کنونی مذاکرات هسته‌ای ایران که در ژنو برگزار می‌شود، آمریکا و سایر اعضای 1+5 منتظر شنیدن پاسخ ایران به پیشنهادهایی هستند که تقریبا دو هفته پیش در کنفرانس امنیتی مونیخ به تهران ارائه شده است.

انتهای پیام/.

نظر شما