شناسهٔ خبر: 37559306 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان همدان خبرداد:

تائید صلاحیت ۱۴۱داوطلب یازدهمین دوره نمایندگی مجلس دراستان همدان

همدان- رئیس ستاد انتخابات استان همدان از تائید صلاحیت ۱۴۱ داوطلب یازدهمین دوره نمایندگی مجلس در استان همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آزاد بخت عصر یکشنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: پس از پایان بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در هیئت نظارت استان، آمار بررسی از سوی این هیئت را اعلام شد.

وی ادامه داد: تعداد کل داوطلبان ثبت‌نامی استان همدان ۴۳۹ نفر که از این تعداد ۴۴ نفر قبل از بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های اجرایی انصراف دادند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان، گفت: در بررسی صلاحیت‌ها در هیئت نظارت استان درمجموع ۳۹۵ داوطلب موردبررسی قرار گرفتند که از این تعداد ۱۴۱ نفر تائید صلاحیت شدند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از بررسی صلاحیت‌ها توسط هیئت نظارت استان همدان ۱۲۹ نفر رد صلاحیت شدند، گفت: ۱۱۷ داوطلب نیز عدم احراز صلاحیت و ۸ نفر دیگر نیز در ایام بررسی صلاحیت‌ها در هیئت نظارت انصراف دادند.

آزاد بخت آمار بررسی صلاحیت‌ها را به تفکیک شهرستان‌های استان به شرح ذیل بیان کرد و گفت: در حوزه انتخابیه همدان و فامنین از ۱۳۰ نفر ۴۷ نفر تائید، ۳۰ نفر رد صلاحیت و ۴۹ نفر عدم احراز و ۴ نفر انصراف دادند.

وی ادامه داد: حوزه انتخابیه ملایر از ۶۶ نفر ۲۰ نفر تائید و ۲۸ نفر رد و ۱۸ نفر عدم احراز صلاحیت شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان، تصریح کرد: در حوزه انتخابیه نهاوند از ۳۸ نفر ۱۲ نفر تائید، ۱۳ نفر رد و ۱۳ نفر عدم احراز صلاحیت، در حوزه انتخابیه تویسرکان از ۳۰ نفر ۷ نفر تائید، ۱۴ نفر رد و ۹ نفر عدم احراز صلاحیت شدند.

وی با اشاره به آمار حوزه‌های انتخابیه رزن و در گزین، گفت: از ۴۲ نفر ۱۴ نفر تائید، ۱۸ نفر رد و ۸ نفر عدم احراز صلاحیت و ۲ نفر انصراف دادند.

آزاد بخت آمار بررسی صلاحیت‌ها در حوزه انتخابیه اسدآباد را از ۲۷ نفر ۵ نفر تائید، ۱۳ نفر رد و ۹ نفر عدم احراز صلاحیت عنوان کرد و گفت: در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ نیز از ۶۰ نفر ۳۶ نفر تائید، ۱۳ نفر رد و ۱۱ نفر عدم احراز صلاحیت و ۲ نفر انصراف دادند.

نظر شما