شناسهٔ خبر: 37503511 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

رئیس حشدالشعبی در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی:

برای ما بسیار سنگین است که در سرزمین عراق این خون‌های پاک ریخته شود

رئیس حشد الشعبی گفت : برای ما بسیار گران و سنگین است که در سرزمنی عراق، سرزمین حضرت اباعبدالله الحسین به دست افراد شرور خون پاک این عزیزان روی زمین ریخته شود.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین رئیس حشد الشعبی تاکید کرد:‌ سردار سلیمانی و همراه‌هانش به دست پست‌ترین افراد به شهادت رسیدند.

 فالح الفیاض رئیس سازمان حشدالشعبی در مراسم برزگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهیدان همراه وی که در حضور رهبر انقلاب برگزار شد، با بیان اینکه شهادت سردار سپبهد سلیمانی را به رهبری ایران  و مردم ایران تسلیت می‌گویم، گفت: هیچ‌گاه تصور نمی‌کردم برای برای من چنین چیزی پیش بیاید که بخواهم در جمع شما برای عرض تسلیت شهادت این سردار بزرگ و فرمانده شجاع حاضر شوم.

 

رئیس حشد الشعبی تاکید کرد: برای ما بسیار گران و سنگین است که در سرزمنی عراق، سرزمین حضرت اباعبدالله الحسین به دست افراد شرور خون پاک این عزیزان روی زمین ریخته شود.

 

وی ادامه داد: به شما ملت بزرگ ایران، ملت برادر و دوست و همه شما بزرگواران تسلیت عرض می‌کنم. بسیار افتخار می‌کنم و سعادتمندم که تسلیت همه مسئولان و مردم عراق را به شما منتقل کنم.

 

فالح الفیاض ادامه داد: ملت مسلمان و مردم عراق در غم از دست دادن این شهید بزرگوار و دلاور یکپارچه عزادار هستند. آنان می‌گویند فرمانده تشکر می‌کنیم، فرمانده سعیت مشکور،‌ خداوند متعال جزایت را عنایت کند.

 

وی خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم از سوی خودم برای همه این عزیزان به ویژه شهید بزرگوار ابومهدی مهندس که در طول این مدت همراه شهید بزرگوار سپهبد سلیمانی همراه بود و جان خودش را در این راه نثار کرد تأسفم را ابراز کنم؛ این بزگواران به دست پست‌ترین‌ها به شهادت رسیدند خداوند به همه آن‌ها جزای خیر عنایت کند و امیدوارم ما هم بتوانیم راه این عزیزان را دنبال کنیم.

 

منبع: ایلنا 

نظر شما