شناسهٔ خبر: 37403830 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهدای ایران | لینک خبر

سپاه به محض دریافت دستور، وعده رهبرانقلاب را محقق می‌کند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: به محض اینکه دستور برسد و زمانی که خداوند مقرر کرده باشد، سپاه با قدرت تمام می‌تواند وعده رهبر معظم انقلاب را محقق کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران؛ به دنبال شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه نیروی قدس تجمع اعلام آمادگی دانشجویان به فرمانده کل قوا جهت انتقام از شیطان بزرگ با استقبال دانشجویان در مسجد دانشگاه تهران آغاز شد.

در این مراسم سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز جغرافیای جبهه مقاومت جغرافیای بزرگی است؛ به گونه‌ای که هر جبهه از جبهه مقاومت می‌تواند خود با دشمنان بجنگد و پیروز شود. مثلا با وجود اینکه غزه به طور صددرصد محاصره است؛ اما رژیم صهیونیستی با وجود اینکه در گذشته توان شکست چند روزه اعراب را داشته، اما امروز در برابر گروه‌های مقاومت بیشتر از دو ساعت تحمل جنگیدن ندارد. به همین دلیل به مجامع بین المللی متوسل می‌شوند که آن‌ها را از ورطه جنگ با غزه نجات دهند و این به برکت انقلاب اسلامی، امام خمینی و به برکت رهبر معظم انقلاب پس از گذشت بیش از ۳۰ سال امامت، رهبری و هدایت همه جانبه کل جبهه حق علیه باطل است.

وی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی از جمله شهدایی بود که مورد عنایت خدا قرار گرفت و سال‌های طولانی این توفیق را پیدا کرد که در جبهه مقاومت نقش اول را داشته باشد، اضافه کرد: شهید سلیمانی ۲۳ سال فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بود؛ با این وجود هیچ یک از عزیزان به این مدت طولانی در موقعیت شهید سلیمانی قرار نداشتند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه جغرافیای ما جغرافیای بسیار وسیعی است که ما با انواع مختلف توانمندی‌ها در این جغرافیا ظهور عینی داریم، اظهار کرد: جبهه دلدادگان انقلاب اسلامی مانند مجاهدین یمن با وجود اینکه از لحاظ فیزیکی به ایران نیامده اند، اما از لحاظ فکری به گونه‌ای عمل می‌کنند که گویی در مرکز انقلاب اسلامی هستند.

فدوی با اشاره به اینکه در حال حاضر هر چند ماه یک بار رزمندگان جبهه انقلاب اسلامی در یمن با بهره گیری از توانمندی‌های خود از یک موشک جدید رونمایی می‌کنند واین در حالی است که دشمن نمی‌گذارد دارو به یمن برسد چه برسد به موشک افزود: مجاهدین یمن به برکت انقلاب اسلامی، وجود رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی که مسئولیت نیروی قدس سپاه را برعهده داشته به این توانمندی‌ها دست یافته اند.

وی از شهید قاسم سلیمانی به عنوان مردی بزرگ نام برد و افزود: اقتدار و مدیریت شهید سلیمانی به گونه‌ای بود که همه این مدیریت و اقتدار را احساس می‌کردند به هر حال جغرافیای مقاومت یک عالمی است که هر کدام قیل و مقال خود را دارند، اما حاج قاسم تمام این قیل و مقال‌ها را تحمل می‌کرد و به سرانجام می‌رساند.

فدوی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی از وجه نظامی، دیپلماسی، عملیات روانی و تاثیرگذاری بر خیل عظیم مردم و سیاست مداران در نقاط مختلف دنیا برخوردار بود، اضافه کرد: شهید سلیمانی هر موقع به اصفهان می‌رفت با حضور در مزار شهید خرازی و کاظمی با آن‌ها حرف می‌زد به هر حال وقتی از یاران عزیز شهید سلیمانی حرف به میان می‌آمد دیگر تاب و تحمل نداشت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران به پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: در پیام رهبر معظم انقلاب چند مطلب اساسی و چند وعده وجود داشت که ان شالله به محض اینکه خداوند مقرر کند و زمان این وعده‌ها برسد سپاه می‌تواند قدرتمندانه آن‌ها را محقق سازد؛ البته ما قبلا هم کار‌هایی علیه شیطان بزرگ کرده ایم به گونه‌ای که آمریکا از ما در دادگاه لاهه شکایت کرده است و از سپاه به عنوان عامل انهدام ناوها، هواپیما‌ها و کشتی‌های خود نام برده است و این روند رویارویی روند طولانی است که هم چنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در آخرین فضاحتی که شیطان بزرگ به آن دچار شد دیدیم که چگونه تفنگداران آمریکایی با نقض حریم آب‌های سرزمینی مان در مقابل نیرو‌های ما دست تسلیم بر روی سر گذاشتند و زانو زدند و این فضاحت را همه دنیا به چشم دید البته طبق قوانین بین المللی حتی ناو‌های جنگی نیز می‌توانند وارد آب‌های سرزمینی دیگر کشور‌ها شوند، ولی با توجه به اعلام سپاه مبنی براینکه هیچ کشوری حق ندارد از خطی که سپاه تعیین کرده عبور کند؛ بنابراین هیچ کسی جرات نمی‌کند از خط تعیین شده عبور کند و کسی نیز از این دستور تخطی نکرده است.

فدوی با اشاره به اینکه ترور سردار سلیمانی از لحاظ توانایی و تاکتیکی کار ضعیفی بود، چون در حال حاضر دانشجویان ما می‌توانند پهپاد‌هایی تولید کنند که با سیستم لیزر اهداف کوچک را منهدم کند، اضافه کرد: به هر حال آمریکایی‌ها فقط می‌توانستند در شب تاریک و بدون اینکه کسی مزاحم پهپاد آن‌ها شود عزیزان ما را به شهادت برسانند و البته انتقامی که در پیام رهبر معظم انقلاب وعده آن داده شده ما انتقامی خیلی سخت و تحقیر آمیز از آمریکا خواهیم گرفت انتقامی که تلخ‌تر از آن چیزی بوده که تاکنون آن را چشیده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید براینکه انتقام خون شهید سلیمانی فقط موکول به ایران نیست بلکه موکول به کل جغرافیای جبهه مقاومت اسلامی است و به همین دلیل پیام رهبر معظم انقلاب خیلی صریح آمده که هم در کل جغرافیا این توانمندی انتقام وجود دارد و هم زمان آن را ما تعیین می‌کنیم، گفت: روندی را که ما در جهت گرفتن انتقام خون شهید سلیمانی دنبال خواهیم کرد برای شیطان بزرگ تلخ کامی خواهد داشت.

وی به استقبال مردم عراق از تشییع پیکر شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس در کاظمین اشاره کرد و افزود: قرار بوده که ساعت ۱۰ صبح امروز پیکر شهدا در کربلا تشییع شود، ولی تا زمانی که من به دانشگاه تهران می‌آمدم شهدا همچنان در کاظمین بودند و حتی پیکر شهدا ده متر هم حرکت نکرده بود.

فدوی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی دلدادگان زیادی در اهواز داشته پیکر او در این شهر تشییع و سپس به مشهد می‌رود اظهار کرد: با توجه به استقبال از مراسم تشییع معلوم نیست پیکر مطهر شهید سلیمانی از کربلا، اهواز و مشهد به تهران بیاید البته طبق پیش بینی صورت گرفته قرار بوده که مراسم تشییع روز دوشنبه در دانشگاه تهران برگزار و نماز شهید خوانده و سپس به طرف میدان آزادی تشییع و بعد از آن به مقصد‌های دیگر برود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه انگشتری که در دست قطع شده سردار سلیمانی بود انگشتری است که رهبر معظم انقلاب به او هدیه داده بودند و گفته بودند آن را از خود جدا نکن گفت: دست قطع شده سردار بزرگترین قطعه بدن او بوده است با این وجود زمانی که شهید سلیمانی به نزد سرور و سالار شهیدان مشرف می‌شوند به آقای خود شبیه‌تر خواهند بود.

نظر شما