شناسهٔ خبر: 37402916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل بنیاد شهید کرمان:

جزئیات آیین تشییع و خاکسپاری سردار شهید سلیمانی در کرمان

کرمان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان جزئیات آیین تشییع و خاکسپاری سردار شهید سلیمانی در کرمان را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

احمد گروهی در گفتگو با خبرنگار مهر در ارتباط با برگزاری مراسم وداع با سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی بیان داشت: روز سه‌شنبه طبق برنامه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح مراسم با شکوه تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار با حضور میلیونی مردم از سراسر کشور از میدان آزادی به سمت مشتاق و سپس به سمت گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: پیکر این شهید والامقام در نهایت ساعت ۲و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر و در میان خیل عاشقان طی مراسم و تشریفات خاص در کنار دیگر هم رزمانش در گلزار شهدا آرام خواهد گرفت.

مدیر کل بنیاد شهید استان کرمان گفت: همچنین سردار سرتیپ پاسدار شهید حسین پور جعفری دستیار و مشاور حاج قاسم سلیمانی پس از ۴۰ سال مجاهدت در کنار ایشان و در گلزار شهدای کرمان آرام می‌گیرد.

گروهی تصریح کرد: این شهید بزرگوار اهل گلباف و متولد ۱۳۴۵ بودند که در جریان حمله بالگردهای آمریکایی در کنار فرمانده خود به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی با اشاره به حضور جمعیت میلیونی در مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: تدابیر امنیتی را با کمک همه دستگاه‌ها در کرمان اتخاذ کرده‌ایم همچنین پیش‌بینی برپایی ۲۰۰ تا ۳۰۰ موکب برای پذیرایی هموطنان در این روز انجام شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان از روز خاکسپاری سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان عاشورای سلیمانی نام برد و یادآور شد: این روز، روز وداع با سرداری است که همه هم و غمش آسایش و امنیت مردم کشورش بود. این روز، روز وداع با سردار بزرگ دلهاست که مردم در دنیای معنوی خود با این سردار بزرگ وداع خواهند کرد تا قطره‌ای از زحمات این شهید بزرگوار از آنهمه رشادت‌ها را پاس بدارند.

نظر شما