شناسهٔ خبر: 37392407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

آمادگی شرکت‌های مسافربری سیستان و بلوچستان برای جابجایی عزاداران سردار شهید سلیمانی

irna.ir

 تیمور باقری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزمانشان، اظهار

صاحب‌خبر -

 تیمور باقری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزمانشان، اظهار داشت: با عنایت به دستور معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تمامی شرکت ها و موسسه‌های مسافربری زیرپوشش این اداره کل آمادگی ناوگان اتوبوسی استان را برای اعزام مردم شهید پرور استان و شرکت در مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری آن شهید بزرگوار اعلام کردند.

وی افزود: در صورت بالا بودن تقاضا برای جابجایی علاقه‌مندان، این اداره کل آمادگی تخصیص تمامی ظرفیت‌های خود برای انتقال و جابجایی عزاداران محترم به مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید بزرگوار را دارد.

مسوول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان پیش از این گفته بود: پیکر مطهر این شهید رشید اسلام صبح روز سه شنبه هفته جاری با حضور مقامات کشوری و اقشار مختلف مردم در کرمان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

احمد علیرمضانی روز شنبه با تسلیت شهادت سپهبد شهید سلیمانی افزود: پیکر مطهر این شهید بزرگوار شامگاه دوشنبه هفته جاری در فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان مورد استقبال قرار خواهد گرفت. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان اضافه کرد: برنامه تشییع پیکر سردار سلیمانی در کرمان با استقبال رسمی در فرودگاه آغاز می شود و بعد از آن پیکر مطهر سردار رشید اسلام به مصلای بزرگ امام علی(ع) منتقل و برنامه وداع دوشنبه شب در همین محل برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: صبح سه شنبه پیکر سردار اسلام از میدان آزادی به سمت میدان شهدا به صورت پیاده و بعد با خودرو به سمت گلزار شهدا تشییع می شود.

علیرمضانی با بیان اینکه پیکر سردار سلیمانی طبق وصیت خودشان به طور قطع در گلزار شهدای کرمان خاکسپاری می شود تا در کنار شهدای کرمان آرام گیرد.

سردار سپهبد شهید سلیمانی در زمان فرماندهی لشکر 41 ثارالله با بسیاری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس سیستان و بلوچستان ارتباط نزدیک داشتند و در سفرها و معاشرت‌ها و برخوردهای صمیمی‌شان با مردم این استان، شیعه و سنی را شیفته خود کرده بود.

انتهای پیام

نظر شما