شناسهٔ خبر: 37385801 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سردار فدوی در گفتگو با تسنیم: با حضور سردار قاآنی در نیروی قدس جغرافیای مقاومت وسیع‌تر خواهد شد

جانشین فرمانده سپاه گفت: با حکمی که امام خامنه‌ای درباره فرماندهی سپاه قدس به سردار قاآنی دادند، در سال‌های آینده، هم از نظر جغرافیای جبهه مقاومت که بسیار وسیع‌تر خواهد شد و هم از نظر کیفیت، شاهد وضعیت‌های متفاوتی خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم درباره فعالیت‌های سپاه قدس بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: یکی از اثرات خون شهید این است که بعد از او کاری که دنبال می‌کرده متبلورتر و قوی‌تر می‌شود و این تجربه را بارها در مسیر اسلام و انقلاب اسلامی نیز شاهد بوده‌ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به سابقه طولانی حضور سردار قاآنی فرمانده جدید نیروی قدس در این نیرو ادامه داد: سردار قاآنی چندین سال است که در نیروی قدس مسئولیت جانشینی را برعهده داشته  و قطعاً با حکمی که امام خامنه‌ای درباره فرماندهی سپاه قدس به ایشان داده‌اند، در سال‌های آینده، هم از نظر جغرافیای جبهه مقاومت که بسیار وسیع‌تر خواهد شد و هم از نظر کیفیت شاهد وضعیت‌های متفاوتی خواهیم بود.

سردار فدوی اضافه کرد: طبق وعده الهی، خداوند به خون شهید برکت می‌دهد و آن برکت در کاری که او دنبال می‌کرده است، نمایان می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما