شناسهٔ خبر: 37375765 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

‌نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان: نابودی جبهه استکبار سریع‌تر رقم می‌خورد

آیت‌الله شاهرودی، نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت سردار سرفراز اسلام، سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آیت‌الله سید عبدالهادی حسینی، نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت سردار سرافراز اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در جنایت اخیر تروریست‌های آمریکایی تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِر وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»

برای سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی که قبل از به خاک و خون تپیدن، به فرموده رهبرش مفتخر به درجه رفیع شهادت شده بود، کشته شدن درسحرگاه جمعه وبه دست پلیدترین و شیطانی ترین انسان‌ها، بهترین پاداش بخاطر سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه درمقابل اشرار عالم بود.

قدرت‌های نظامی استکباری که بارها طعم تلخ شکست را از دستان او چشیده و از مبارزه با او در میدان نبرد عاجز مانده بودند، با خاری و خفت او را درعملیات تروریستی به شهادت رساندند.

شهادت این سردار رشید اسلام به همراه مجاهدینی نظیر شهید والا مقام ابومهدی مهندس (قائم مقام الحشد الشعبی عراق)، بار دیگر ثابت کرد سربازی جبهه حق رنگ و زبان و ملیّت نمی‌شناسد وهمه اعضاء یک پیکر هستند.

شهادت این سرداران اسلام نه تنها خللی در اراده آهنین ملت‌های ظلم‌ستیز منطقه ایجاد نخواهد کرد بلکه صفحه جدیدی در مبارزه با ظالمان باز کرده و نابودی هرچه سریع‌تر جبهه استکبار را رقم خواهد زد.

شهادت این سردار بزرگ و همرزمان رشیدش را به محضر مقدس بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی مدظله العالی و عموم امت اسلامی در کل منطقه و خانواده جانباختگان این جنایت تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی

نماینده مردم شریف گلستان در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/581/ش

نظر شما