شناسهٔ خبر: 37371991 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حمله تروریستی جدید علیه مقاومت عراق

پنج شهيد در حمله هوايي به تاجي در شمال بغداد

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- المیادین: حمله به کاروان خودروهای گردان های امام علی (ع) با پهپاد صورت گرفته است
به گزارش آریا و به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، اطلاعات اولیه حاکی از این است که بر اثر حمله پهپادی به کاروان خودرو‌های گردان‌های امام علی (ع) در منطقه تاجی در شمال بغداد، پنج نفر به شهادت رسیده اند.
همچنین؛ شبکه تلویزیونی العراقیه گزارش داد: سازمان بسیج مردمی عراق خبر شهادت شماری از فرماندهان خود را در حمله هوایی آمریکا به منطقه تاجی در شمال بغداد تکذیب و از همگان دعوت کرد اخبار را از منابع رسمی پیگیری کنند. این سازمان اعلام کرد اطلاعات اولیه حاکی از این است در حمله هوایی بامداد شنبه به منطقه تاجی در شمال بغداد خودرو امدادی الحشد الشعبی در نزدیکی ورزشگاه منطقه التاجی هدف قرار گرفته است.
شبکه تلویزیونی الحدث نیز به نقل از منابع وابسته به سازمان بسیج مردمی اعلام کرد در حمله هوایی بامداد شنبه، یک کاروان معمولی این سازمان که هیچ یک از فرماندهان در آن حضور نداشته اند، در نزدیکی ورزشگاه منطقه التاجی هدف قرار گرفته است.
این در حالی است که شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری به نقل از رویترز گزارش داد، مسئولانی در پنتاگون به نیوزویک گفتند در حمله هوایی پهپادهای آمریکایی در شمال بغداد شش تن از نیروهای حشدالشعبی کشته شدند.

نظر شما