شناسهٔ خبر: 37367694 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

جنبش انصارالله یمن: ترور سردار سلیمانی جنایت جنگی در حق امت اسلامی بود

ابنا

جنبش انصارالله یمن در بیانیه ای اعلام کرد که آمریکا با ترور سردار قاسم سلیمانی، جنایتی جنگی در حق کل امت اسلامی و کل محور مقاومت و مسئله فلسطین مرتکب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای به اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و ابو مهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی(بسیج مردمی عراق) واکنش نشان داد.

این جنبش در بیانیه خود اعلام کرد که آمریکا با این اقدام تروریستی، جنایتی جنگی در حق کل امت اسلامی و کل محور مقاومت و مسئله فلسطین مرتکب شد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا»

فرمانده و مجاهد بزرگ قاسم سلیمانی بعد از سپری کردن عمری طولانی در راه جهاد و یاری رساندن به مستضفیین، به همراه مجاهد بزرگ ابو مهدی المهندس در حمله تروریستی آمریکا در بغداد پایتخت عراق به مدال شهادت نائل شد.

آمریکا با این تجاوز، جنایتی جنگی در حق کل امت اسلامی و کل محور مقاومت و مسئله فلسطین مرتکب شد، واشنگتن گمان می‌کند که از شهید قاسم سلیمانی خلاص شده است، اما خون وی بیش از زمان حیاتش، آنان را دنبال خواهد کرد.

شهادت یک مدال الهی است که هر مجاهدی در راه خدا، آن را تمنا می کند، ما به ملت و رهبر ایران و سپاه، نائل شدن فرمانده برجسته و شجاع حاج قاسم سلیمانی به این مدال بزرگ را تبریک می گویم.

همچنین به ملت عراق و الحشد الشعبی، نائل شدن فرمانده و مجاهد بزرگ حاج ابو مهدی المهندس به مدال شهادت را تبریک می گویم.

از دست دادن این دو قهرمان بزرگ را به همگی و خانواده های بزرگوار آن ها تسلیت می گوییم و از خداوند مسئلت داریم که به آنها صبر و اجر عظیم عطا نماید.

شهادت همزمان این دو قهرمان، الگویی زنده از عظمت جهاد در راه خدا و وحدت جبهه‌ها و میادین جهاد در برابر دشمن واحد به نمایش گذاشت و همگی باید با روحیه ای همچون روحیه سردار سلیمانی و روحیه ابو مهدی المهندس با دشمن مقابله کنیم.

ملت‌های منطقه باید این موضوع را درک کنند که امنیت و ثبات آنها در گرو پیش بردن طرح آزادی تا رهایی از اشغالگری آمریکا است، اشفالگری که آمد تا خود را مخلص و رهایی بخش نشان بدهد، در حالی که خود خطر حقیقی و دشمن بشریت خود است.

دفتر سیاسی انصارالله - صنعا

شایان ذکر است که سردار سپهبد قاسم سلیمانی شامگاه جمعه 13 دی 1398 به همراه ابو مهدی المهندس نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی(بسیج مردمی عراق) در حمله عناصر تروریستی آمریکا به شهادت رسیدند.

.......................
پایان پیام/ 268

نظر شما