شناسهٔ خبر: 37360938 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیام تسلیت امیر حاتمی به وزیر دفاع عراق

وزیر دفاع در پیامی شهادت ابومهدی المهندس نائب‌رئیس حشدالشعبی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی شهادت ابومهدی المهندس نائب‌رئیس حشد الشعبی  را به وزیر دفاع جمهوری عراق تسلیت گفت.

متن پیام به‌شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر عزیزم جناب آقای حسن علی النجاح الشمری وزیر محترم دفاع جمهوری عراق

سلام علیکم

خبر شهادت برادر مجاهد و مبارز ابومهدی المهندس پس از سالها مجاهدت خالصانه در مسیر مقاومت و مبارزه با تروریسم,  عزت و کرامت امت اسلام به‌ویژه ملت عزیز و مظلوم عراق موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

شیرمردی که در راه دفاع از شرافت و انسانیت جان خود را به‌کف گرفت و لحظه‌ای آرام و قرار نداشت تا آنکه دست شقی‌ترین و شرورترین دشمنان خدا و در کنار فرمانده سرافراز نیروی قدس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید.

اینجانب جنایت خباثت‌آمیز تروریست‌های متجاوز آمریکایی را به‌شدت محکوم کرده و شهادت فرمانده محبوب حشدالشعبی و جمعی از یاران و رزمندگان این نیرو را به جنابعالی، دولت، نیروهای مسلح و ملت قهرمان عراق به‌ویژه رزمندگان غیور حشدالشعبی و خانواده معزز شهیدان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بی‌شک ثمره شهادت و امتزاج خون مطهر آن شهدای والامقام، تقویت همدلی و اتحاد دو ملت مسلمان ایران و عراق و شعله‌ور شدن چراغ امید به پیروزی نهایی و مایه سرافرازی ملت بزرگ عراق و زبونی دشمنان و تروریست‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/+

نظر شما