شناسهٔ خبر: 37358880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آل‌هاشم: آمریکا هزینه سنگین شهادت سپهبد سلیمانی را خواهد داد / شادی لحظه‌ای آمریکا به عزا تبدیل می‌شود

امام جمعه تبریز گفت: دشمن بداند این خون پاک به هدر نخواهد رفت و عزم ملت ایران و سرداران و سربازان میهن عزیزمان برای گرفتن انتقام سخت از آنها جزم تر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با طرح تذکر انتخاباتی به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اهتمام به امور مستضعفان و طبقات محروم، مبارزه با راحت طلبی، مبارزه با مفاسد اقتصادی از شاخص‌های نماینده اصلح و تراز انقلاب است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر عدم وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت از سوی نمایندگان مجلس گفت: کسی که با حمایت مالی دیگران به مجلس راه یابد نماینده قشر خاص از جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین آل‌هاشم ساده‌زیستی، دوری از اشرافی گری و خادم ملت بودن را از دیگر شاخص‌های نماینده اصلح و تراز انقلاب عنوان کرد.

خطیب نماز جمعه تبریز با یادآوری مناسبت‌های تقویمی و واقعه ننگین کشف حجاب در 17 دی ماه افزود: مسئولان مدارس و مربیان پرورشی به مسئله حجاب که زینت بانوی ایرانی است بیش از پیش توجه و اهتمام داشته باشند.

‌آل‌هاشم در ادامه با اشاره خطای راهبردی آمریکا در حمله به نیروی حشد الشعبی عراق تاکید کرد: این حملات انسجام ضد استکباری و انسجام داخلی عراق افزایش داده است.

وی گفت: آمریکا و ایادی استکبار بداند تبدیل حملات نرم به حملات سخت در میان مدت و بلند مدت به ضرر آمریکا در منطقه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به رزمایش مشترک دریایی ایران، روسیه و چین خاطر نشان کرد: این رزمایش در طول تاریخ ایران اولین بار است که انجام گرفت و موجب اقتدار ایران اسلامی شد.

شهادت سپهبد قاسم سلیمانی موضوع دیگری بود که حجت‌الاسلام و‌المسلمین آل‌هاشم با تبریک و تسلیت آن به مردم قهرمان ایران، آذربایجان و رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: شهادت حاج قاسم فصل جدیدی در سپاه و نیروی قدس آغاز کرده است که شادی لحظه ای آمریکا و صهیونیست را به زودی به عزا تبدیل خواهد کرد.

امام جمعه تبریز تاکید کرد : دشمن بداند این خون پاک به هدر نخواهد رفت و عزم ملت ایران و سرداران و سربازان میهن عزیزمان برای گرفتن انتقام سخت از آنها جزم تر شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در خطبه اول نماز جمعه این هفته تبریز با طرح آثار و برکات ذکر الهی گفت: خداوند همنشین کسی است که اورا همیشه یاد می‌کند.

امام جمعه تبریز افزود: هر کس ذکر الهی داشته باشد خداوند همیشه و در همه شرایط کمک و یار او خواهد بود.

‌آل‌هاشم با بیان اینکه ذکر الهی محبت خداوند در دل انسان حاکم می‌کند ادامه داد: افزایش برکت، حضور ملائک و دوری شیاطین از محل زندگی انسان از دیگر برکات ذکر الهی است.

خطیب نماز جمعه تبریز خاطر نشان کرد : با یاد خدا انسان از هوای نفسانی و شیطان دور میشود و رستگار می‌شود.

وی آرامش جامعه را در سایه ذکر الهی عنوان کرد و گفت : سعی کنیم در طول شبانه روز یاد خدا باشیم و همه اعمالمان برای رضایت الهی باشد.

انتهای پیام /111/ش

نظر شما