شناسهٔ خبر: 37304866 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

کارشناس هواشناسی عنوان کرد؛

هفته پر بارش در پيش رو است

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- گودرزی از بارش های پر خیر و برکت در هفته آینده خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، گودرزی کارشناس هواشناسی گفت : طبق گزارش ایستگاههای هواشناسی از هفته آینده در اکثر مناطق کشور شاهد بارش باران و برف خواهیم بود که این بارش ها در جنوب کشور بیشتر از سایر مناطق پیش بینی می شود.
وی افزود: به کشاورزان مناطق جنوب مثل استان های بوشهر و فارس توصیه می شود با توجه به حجم بارشی هفته آینده پیش بینی های لازم را در امور کشاورزی مد نظر داشته باشند.
کارشناس هواشناسی پیش بینی کرد: دریای جنوب از اواخر روز چهارشنبه تا روز جمعه مواج و متلاطم خواهد بود که این شرایط صیادی و تردد قایق های سبک و تفریحی را با ممانعت روبرو می کند.
وی ادامه داد : بارش ها در امروز برای شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر و دامنه های البرز و دامنه های زاگرس مرکزی ادامه دارد.
گودرزی افزود: از اواخر امروز در شمال شرق و شرق کشور بارش های باران آغاز خواهد شد که این بارش ها در ارتفاعات بصورت برف پیش بینی می شود.
وی افزود: این شرایط چهار شنبه برای استانهای واقع در شمال شرق و شرق و نقاطی از شمال غرب و ارتفاعات البرز شرقی خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رادیو اقتصاد، گودرزی از بارش های پراکنده در تهران ظرف امروز و فردا خبر داد و گفت: از روز جمعه و شنبه در تهران شاهد بارش باران خواهیم بود و احتمال بارش برف در هفته آینده پیش بینی می شود.

نظر شما